Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Trzęsienie kierownicą na wysokich obrotach
Autor Wiadomość
Paola 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007
Posty: 1138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2009, 11:25   Trzęsienie kierownicą na wysokich obrotach

Od jakiegoś czasu na wyższych obrotach i na rozgrzanym silniku trzęsie mi się kierownica i jak dodaję gazu to trzęsie autem jakby brało TCS. Najgorzej jest na 5 biegu i powyżej 3000obrotów. Tylko przy dodawaniu gazu. Na luzie jest ok. Odpadają tarcze i klocki, bo niedawno były wymieniane. Koła też są proste, zawieszenie tez ok, bo w sobotę było sprawdzane. Obstawiam przegub wewnętrzny.
_________________
Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397
 
 
 
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2009, 11:37   

Przy takich objawach ktoś ostatnio wspominał poduszkę silnika czy poduszkę skrzyni biegów.
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2009, 11:44   

Mi też trzęsie przy dużych prędkościach, właśnie przy dodawaniu gazu. Moim zdaniem felgi mam proste a wszyscy mi mówią, ze tak się dzieje przy krzywych/źle wyważonych :roll:

Ale jak rozmawiałam z Adamem to też wspomniał przegub wewnętrzny. Choć moi "codzienni" mechanicy mówią "nieeemożliwe" :570:
_________________
Chrysler Crossfire 3.2 V6 ;)
 
 
 
Paola 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007
Posty: 1138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2009, 12:47   

nomka, felgi na pewno nie, bo by trzęsło niezależnie od obrotów. U mnie na luzie jest ok. To się dzieje tylko przy dodawaniu gazu więc musi być coś z napędem... Poduszki możliwe, że też robią swoje. Poza tym chyba synchronizatory w skrzyni mam do wymiany :/
_________________
Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 02-03-2009, 19:28   

nomka napisał/a:
przegub

Też mi się tak wydaje.
 
 
tieesto
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2009, 22:07   

Franek napisał/a:
Przy takich objawach ktoś ostatnio wspominał poduszkę silnika czy poduszkę skrzyni biegów.

poduszki sprawdzaliśmy i są ok.

Najprawdopowodniej to wewnętrzny przegub, bicie na kierownicy pojawia się tylko na 4 i 5 podczas przyspieszania i zwiększa się w miare "pałowania".

nomka napisał/a:
e tak się dzieje przy krzywych/źle wyważonych

jakby było cos na kołach to by się to działo niezależnie od nagrzania samochodu i czy dodajemy gaz czy ujmujemy nie robiło by różnicy.
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2009, 23:21   

No mnie się też tak wydawało dlatego sprzeczam się z tymi mechanikami zawzięcie :smile:
_________________
Chrysler Crossfire 3.2 V6 ;)
 
 
 
TomCat 
FORD COUGAR


Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 235
Skąd: Rybnik
Wysłany: 03-03-2009, 17:45   

miałem u siebie podobnie, po wymianie poduszek nieco się zmniejszyło jednak nie ustało, reszta na bank była ok i mechanik twierdził że to właśnie przegub wewnętrzny, jednak nie podjąłem sie wtedy wymiany bo coś to drogie było
_________________
I have sold my soul for You

serwis sprzętu elektronicznego
www.rtvserwis.eu
 
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-2009, 20:00   

Paola, jak wykryjesz co to (ew. potwierdzisz przegub wewn.) i będziesz naprawiać to daj znać ile taka przyjemność kosztuje :(
_________________
Chrysler Crossfire 3.2 V6 ;)
 
 
 
adam533 
Mąż Pati


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 35
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-03-2009, 21:02   

można spróbować wymienić sam krzyżak przegubu wew.i koszty są niewielkie,a właśnie w tym przeważnie jest problem

[ Dodano: 03-03-2009, 21:03 ]
koszt ok.70pln
 
 
morgan 
Pioneer Car System


Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 651
Skąd: Czy to ważne :-)
Wysłany: 05-03-2009, 20:19   

Zobacz łożysko na półosi objawy są bardzo podobne.
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2009, 19:15   

adam533 napisał/a:
można spróbować wymienić sam krzyżak przegubu wew.i koszty są niewielkie,a właśnie w tym przeważnie jest problem

[ Dodano: 03-03-2009, 21:03 ]
koszt ok.70pln


Mam rozumieć, że do wymiany potrzeba 2 sztuki tego krzyżaka, czy wystarczy tylko 1 :roll: :lol:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
adam533 
Mąż Pati


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 35
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-03-2009, 21:17   

Słoodzik, jeden krzyżak na jedną półoś
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2009, 21:19   

Czyli potrzebuję 2 sztuk :lol:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
adam533 
Mąż Pati


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 35
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-03-2009, 21:27   

Przegub trójpalczasty półosi 70,97 zł w Inter Cars jest od ręki

[ Dodano: 30-03-2009, 22:28 ]
http://sklep.intercars.com.pl/?grut=100001
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo