Przesunięty przez: Gaydek 24-04-2009, 15:58 |
Mała prędkość max. |
Autor |
Wiadomość |
wąski
& Wąska
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 12-02-2009, 23:21
|
|
|
Tak tylko że tak jak kolega pisze robi 40km dziennie więc auto nie stoi, jest normalnie używane. Nasz puma robi od 1,5 roku przebiegi 0 - 200 km na miesiąc. Więcej stoi w garażu niż jeździ ale powiem ci że nigdy nie zauważyłem żeby auto było jakieś zamulone. Poprostu wydaje mi się że z kotem kolegi jest coś nie tak a w takiej sytuacji przegonienie go na maxa może przynieść więcej szkody niż pożytku. |
_________________ BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...
BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody
Coś do zabawy... jakieś AMG... |
|
|
|
|
Franek [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2009, 23:28
|
|
|
wąski napisał/a: | kolega pisze robi 40km dziennie więc auto nie stoi, jest normalnie używane | fakt
ale np ostatnio jechał ze mną pewien klubowicz i stwierdził, że moja inaczej chodzi (w sensie żwawo się wkręca itp). Tyle, że ja jeżdże więcej w trasie a on w mieście. Więc coś w tym może jest... |
|
|
|
|
wąski
& Wąska
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 12-02-2009, 23:45
|
|
|
A mi się wydaje że to są raczej subiektywne odczucia po zajęciu miejsca pasażera w innym samochodzie. Dochodzi tutaj jeszcze stan i kondycja samochodu i to jak ktoś o niego dba ze strony mechanicznej. Tak nie jesteś w stanie porównać dwóch aut. Tutaj wszystko ma znaczenie: ilość km od wymiany świec i filtrów, jakość paliwa itd. |
_________________ BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...
BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody
Coś do zabawy... jakieś AMG... |
|
|
|
|
Shakira [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 12:49
|
|
|
To teraz cos dla beki, ja stojac w miejscu na liczniku mam 20-22km/h wiec bez problemu osiagam 220km/h
Dobra to taki joke, po zalozeniu zegarow indiglo nie mialm odpowiednio wypoziomowanej wskazowki predkosciomierza, ale przed zalozeniem tarcz idzie 200km/h dalej juz nie pilowalam.
Nie mniej jednak widze tu racje obu was i Ciebie Waski i Franku. Jesli auto nie jest wystarczajaco dopieszczane przez wlasciwych fachowcow to przeganianie silnika tylko zaszkodzi,ale jest tez tu racja Franka, bywaly momenty,ze jezdzilam przez pewien czas jak 80-letni wlasciciel tico, to puma tak mi mulila,ze zaczelam sie zastanawiac czy faktycznie mam 1,7 przez kolejne dni energiczniejszej jazdy mulenie gdzies zniknelo |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 13-02-2009, 13:18
|
|
|
a wiec powiem jeszcze tak możliwe ze jest to moje uczucie. jednak wczoraj troszkę wyremontowałem mój układ wydechowy poprostu bedąc ostatnio na kanale widziałem wyraźny luz miedzy kolektorem wydechowym a rurą wychodzącą z niego. Wiec po zaspawaniu tej rury autko chodzi cicho i coś sie polepszyło. U mnie jest jeden problem no bo nie mam za bardzo porównania z inna pumą 1,4 wiec to też może byc takie złudzenie.
No i dzisiaj jadąć 90km/h przy wyprzedzaniu dajac jeden bieg niżej ( 4) dało kopa moje maleństwo nawet do 150km/h przy małym odcinku drogi.
Wiec mysle ze była to jednak zbyt długa jazda 80 letniego dziadka ( wiadomo jak się jedzie przeważnie w godzinach szczytu, no jak to z pracy) |
_________________
|
|
|
|
|
ivek
puma 1.7 125 km
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 372 Skąd: oborniki
|
Wysłany: 13-02-2009, 14:01
|
|
|
Shakira napisał/a: | mulenie gdzies zniknelo | poszło z dymem z rury wydechowej |
|
|
|
|
Shakira [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 14:03
|
|
|
ivek napisał/a: | Shakira napisał/a:
mulenie gdzies zniknelo
poszło z dymem z rury wydechowej | hahaha i przy okazji odpadla mi ta czarna listwa pod tablica rejestracyjna |
|
|
|
|
Kolin
NÓdziaŻ :D
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 13-02-2009, 20:02
|
|
|
Co tu gadać, od czasu do czasu trzeba auto przeciągnąć do odcięcia... Nie zaszkodzi to a tylko odkurzy tłoki
rafalski69 napisał/a: | No i dzisiaj jadąć 90km/h przy wyprzedzaniu dajac jeden bieg niżej ( 4) dało kopa moje maleństwo nawet do 150km/h przy małym odcinku drogi. |
I co fajnie nie ?
wąski napisał/a: | A mi się wydaje że to są raczej subiektywne odczucia po zajęciu miejsca pasażera w innym samochodzie. Dochodzi tutaj jeszcze stan i kondycja samochodu i to jak ktoś o niego dba ze strony mechanicznej. Tak nie jesteś w stanie porównać dwóch aut. Tutaj wszystko ma znaczenie: ilość km od wymiany świec i filtrów, jakość paliwa itd. |
Tego samego zdania jestem. Ja przyspieszając ostro nigdy nie wciskam buta w podłogę przeważnie następuję to w momencie przejścia 4 tysi rpm... auto o wiele lepiej ciągnie niż od niski kapeć, wcześniej mam po prostu ok 3/4 buta. Nie mówię tutaj gdy startuję z pod świateł z obrotów to od razu papeć bo auto samo z siebie z wysokich leci |
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft |
|
|
|
|
sir_koks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 378 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 19-02-2009, 12:46
|
|
|
A moja pocisła 210 z 50-60 kg obciążeniem w bagazniku na oponkach 195/50R15 a na zimówkach o rozmiarach 175/70R13 przekroczyłem 220 przy 6400obr/min. bez dodatkowego obciążenia
Niezapomne tego ponieważ było to w tą wigilje spieszyłem sie na kolacje do rodzinki na wioske Czy to znaczy że przez cały rok będe tak pociskał swoim kotem |
|
|
|
|
Kolin
NÓdziaŻ :D
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 20-02-2009, 17:50
|
|
|
Kto z was dusił do odcięcia powyżej 3 biegu ? ile tak wg wskazań licznika wtedy mamy ? chodzi 3,4 5 wiadomo |
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft |
|
|
|
|
misiek
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 14 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 11-03-2009, 19:18
|
|
|
1.4 silnik fele 205/45 r16 lato 200km/h
stalówki zima 185/55 190km/h
a osiagi czesto zaleza od paliwa jakie wlewamy na bp 95 ledwo 170km/h na orlenie 98[verva] 200km/h roznica w przyspieszeniu tez widoczna. U mnie orlen najlepiej sie sprawdza i Shell |
|
|
|
|
dresiek
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 74 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-03-2009, 13:49
|
|
|
Jak myślicie, czy po wymianie sprzęgła, wysprzęglika Puma powinna pójść więcej? Na starym sprzęgle 203km/h. Pod koniec żywota sprzęgło ślizgało się juz na maxa.
Pzdr.! |
|
|
|
|
Kolin
NÓdziaŻ :D
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 12-03-2009, 20:50
|
|
|
No jasne skoro sprzęgło się ślizgało to auto nie jechało bo nie dawało rady. |
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Shakira [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2009, 12:08
|
|
|
hmmmm tak pojdzie 205km/h sory,ze sie smieje,ale wg danych technicznych V max jest 203km/h dla pumy 1,7 wiec na spalonym sprzegle 203km/h to ekstra wynik
przegrzebalam forum i roznych rzeczy sie naczytalam |
|
|
|
|
Kolin
NÓdziaŻ :D
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 15-03-2009, 14:10
|
|
|
Ja tutaj brałem prędkość licznikową pod uwagę |
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft |
|
|
|
|
|