Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z kloszem od świateł :/
Autor Wiadomość
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 16:24   problem z kloszem od świateł :/

Kurcze chciałem wymontować żarówki postojowe bo mam popalone, ściągnołem sobie przyokazji instrukcje jak zdemontować obudowe i zoonk :mad:

Robie wszystko jak w instrukcji i cos mi trzyma jakoś od spodu tego klosza i boje się aby czegoś tam nie połamać;/

1. Odkręciłem 2 śruby te główne
2. Odhcaczyłem metalowe zatrzaski te z tyłu (jest ich 2) i przseunołem o jakieś 180 stopni to takie kółko obok chłodnicy - tak jak w instrukcji
3 No i taki jakby 2 zatrzaski
I nie wiem co dalej:( góra tak jakby szła ale z dołem mam problemy bo ni drgnie)
:???:
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-04-2009, 16:29   

???? lampa jest przykrecona na 2 sroby, przekreca sie kolko blokujace i idzie ja wyciagnac
Ostatnio zmieniony przez Opoya 17-04-2009, 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 16:31   

I tyle??? - napewno są tam jeszcze 2 zatrzaski
Wyciąga się tylko szybke plastikową???
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-04-2009, 16:34   

A tego kółka sie przypadkiem nie przekręca a później przesuwa od lampy taka listwę blokującą włąśnie od dołu?
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 17:01   

to tam są dwa takie kółka które trzeba przekręcić?? :573:
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-04-2009, 17:17   

Jest jedna śruba przy błotniku, druga śruba przy atrapie. Tą przy atrapie się odkręca, przekręca kółko i chyba przesuwa plastik, już nie pamiętam dokładnie bo kilka lat nie rozbierałem ;)
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 17:21   

no właśnie też jest tak w instrukcji są jeszcze takie jakby spinacze metalowe od tyłu, robie tak i coś jakby trzyma na dole.
Jak jutro nie zdejme to się wkurze i szarpnę z całej pary :grin:
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17-04-2009, 18:14   

Kolko przesuwa taka "pret" blokujacy lekko pociagnac i malpa wyjdzie w calosci bez rozbierania jej na szklo lampy i soczewki
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-04-2009, 19:17   

paw_chb napisał/a:
są jeszcze takie jakby spinacze metalowe od tyłu, robie tak i coś jakby trzyma na dole.

Stary, jak rozumiem masz problems z wyjęciem reflektora?

przerabiałem to 2 tyg temu :lol:

najpierw odkręcasz te dwie śruby mocujące,

potem odpinasz wiązkę elektryczną od całego reflektora

potem jak juz masz odkręcony reflektor, to on jest luźny ale trzyma sie na takich dwóch bolcach, one są od strony zewnętrznej (błotnik)

aby wyjąc reflektor musisz go wysuwać idealnie równolegle do podłogi, na zasadzie wysuwanej szuflady, tylko tak go wyjmiesz

i dopiero potem kładziesz cały wyjęty reflektor sobie na spokojnie na stoliku, odpinasz te drutu i otwierasz go , wymieniasz żarówki, i po krzyku :cool:


pozdro
 
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 19:43   

aha czyli go trzeba całego wyjąć:D
oki powalcze z nim jutro i powiem o efektach :grin:
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-04-2009, 19:51   

paw_chb napisał/a:
aha czyli go trzeba całego wyjąć:D


dokładnie,

aby wymienic żarówkę, trzeba wyjąć całość , nie próbuj rozbierac go w komorze silnika bo to niewykonalne :mrgreen:
_________________
Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
 
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 20:10   

:mrgreen: mam nadzieje że z kabelkami nie będę miał problemów.
A tam wyciąga się jedno gniazdo czy pare (chodzi mi o te kabelki:]
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-04-2009, 20:20   

paw_chb napisał/a:
tam wyciąga się jedno gniazdo czy pare (chodzi mi o te kabelki:

tam jest wiązka zakończona jedną wtyczką,

u mnie nie chciała łatwo zejść ale pomogłem jej płaskim śrubokrętem, podważyłem leciutko i poszło :cool:

pzdro
 
 
 
Noalan 
Big Forehead


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 158
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-04-2009, 20:21   

Jest jedna zbiorcza wtyczka i karbowany wężyk odprowadzający parę (nie zapomnij go później wpiąć na miejsce. A lampę- tak, wciąga się w całości. Czasem trzeba trochę siły i ruszania na boki. Tak samo przy w kładaniu. Oczywiście wszystko delikatnie i z wyczuciem. Dalej już prosto. Powodzenia.
_________________
Big Forehead Studio
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 20:28   

oki, dzięki chłopaki za wskazówki :razz:
Jak mi się uda to macie po piffffffie :564:

Kurde no i nadal nie mogę :/ Coś blokuje odpinam te światła ale nadal cos nie tak. Trzyma cos jakby od strony błotnika albo tak mi się wydaje :[
Jak wygląda ten kabel od oopowietrzania, w którym jest miejscu, jest na zatrzask?? :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo