Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jakim rozmiarem klucza odkrecic kola (wiatraki) ?
Autor Wiadomość
Swiss
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2009, 12:06   jakim rozmiarem klucza odkrecic kola (wiatraki) ?

czesc,
jakim rozmiarem klucza odkrecic kola (wiatraki) ?
bo nie wiem jaki klucz kupic.
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 27-05-2009, 12:55   

Jeśli chodzi o śruby to klucz 19.
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
ukochany17 
Obecnie e46M:)


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 435
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27-05-2009, 16:28   

W zestawie z lewarkiem nie masz klucza ???
_________________
Na zawsze razem....
 
 
 
Swiss
[Usunięty]

Wysłany: 28-05-2009, 12:21   

Nie mam lewarka :)
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-05-2009, 15:02   

No to klucz 19. Trzeba pewnie kupić jak nie masz lewarka (był w zestawie z lewarkiem)
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2009, 16:15   

A w moje nowe felgi nie wchodzi klucz od lewarka :) Jest za szeroki do otworów w feldzie.
:smile:
_________________

 
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 28-05-2009, 16:28   

Ja tez sie meczylem zeby odkrecic kolo, bo zaden klucz niechcial wejsc bo za waska dziurka byla. W koncu w sklepie znalazlem jakas waska nakladke nasadowa Stanley'a i pasuje akurat :mrgreen: bo ma chude brzegi. Wydalem cale 10 zl :D i woze teraz oba klucze bo tym orginalnym sie dosc dobrze zapasowe kolo odkreca :D Z tym kluczo-srubokretem dobrze wymyslili tylko szkoda ze ta plaska koncowka jest plastikowa i sie czesto gnie:(
 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-05-2009, 19:56   

Pusia napisał/a:
A w moje nowe felgi nie wchodzi klucz od lewarka :) Jest za szeroki do otworów w feldzie.
:smile:

W niektóre niefordowskie felgi nie wchodzi, bo mają za wąski promień. To się zgadza.
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 28-05-2009, 20:34   

Heh tylko ze ja mam felgi forda :mrgreen:
Takie 5 ramienne z plastikowym dekielkiem Ford. 14". Ale niewiem od jakiego modelu. Jutro zrobie fote. Ale klucz na bank niewchodzi...
A czy do stalowek trzeba miec inne nakretki niz do alufelg? Bo mnie ostatnio zaciekawilo ze niektore nakretki maja takie ruchome podkladki? I co sie stanie jak np przykrece kolo nie tymi nakretkami co trzeba?
 
 
 
Swiss
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2009, 10:06   

Bede potrzebowal jeszcze jakis kluczy aby samodzielnie wymienic tarcze i klocki?
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 30-05-2009, 11:39   

wiesz co tak szczerze i bez obrazy jak ktoś zadaje takie pytanie to raczej nie wymieni sam tarcz i klocków.
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-05-2009, 13:08   

tymbardziej jesli stare tarcze przykleja sie tak mocno ze nawet normalnym mlotkiem ich nie wybije (czego nie powinno sie robic), i cylinderki beda sie bardzo ciezko wciskac aby zmiescic nowe klocki.
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 31-05-2009, 06:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Swiss
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2009, 17:19   

ok, to najwyzej skrece kola i pojade do warsztatu, ale sprobowac moge. Jakies jeszcze klucze procz do kola, sa potrzebne?
 
 
ukochany17 
Obecnie e46M:)


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 435
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 31-05-2009, 13:51   

Klucze ampulowe i chyba klucz dwanaście żeby kopyto odkręcić ...
_________________
Na zawsze razem....
 
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 31-05-2009, 14:12   

a bebny z tylu sie odkreca kluczem nasadowym 30 albo 32. Moje byly tak przykrecone ze trzeba bylo uzyc ... klucza pneumatycznego od kol :mrgreen: Ale mam pewnosc ze same sie nieodkreca :D bo sam nawet ich nieodkrece :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo