Przesunięty przez: Gaydek 04-06-2009, 08:05 |
obroty szaleją i szarpie |
Autor |
Wiadomość |
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 04-06-2009, 06:51 obroty szaleją i szarpie
|
|
|
jak w temacie:od 2-3dni: odpalam na zimnym wskakuja na 2500-3000 ale na zimnym jak ruszam jeszcze nie wariują, po ok 30 minutach jazdy wrzucam luz obroty idą w górę, zmieniam biegi-obroty idą w góre. na wysokich biegach mniej sie tak dzieje na nizszych bardziej. a no i szarpie.
co to moze byc??? dodam, że jakos we wrzesniu czy pazdzierniku wymienione (choc nie były w cale zuzyte) kable wys.nap., świece, silniczek krokowy i in.
od 2 tygodni dziennie robie ok 130 km. duzo startów i zatrzymań bez gaszenia silnika jesli ma to jakies znaczenie . HELP |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 04-06-2009, 11:42
|
|
|
U mnie przy odpalaniu na zimnym silniku skacze do 2000, 2500 obrotów i po chwili ustaje. Na rozgrzanym jest okej. Czego to może być wina? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 04-06-2009, 15:13
|
|
|
Temperatury mamy teraz niskie i puma wlacza ssanie wtedy obroty ma w okolicy 2,5 tys przez chwilke |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 04-06-2009, 16:13
|
|
|
u mnie dwa dni temu było gorąco, wczoraj tez a dzis chłodno i bez wzgledu na temperaturte tak samo sie dzieje. zauwazyłam ze najgorzej sie dzieje z obrotami jak przejade pewną droge gdzie jest duzo zakrętów i górek, czy ona sie meczy i jej odbija czy co ? |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 04-06-2009, 16:52
|
|
|
tusia8510, odpowiadalem Trojanowi w twoim przypadku nie mam pojecia co moze byc przyczyna. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Danieloon
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 398 Skąd: Stawiszyn/Kalisz
|
Wysłany: 04-06-2009, 20:53
|
|
|
tusia8510, wjedź na komputer najlepiej. U mnie obroty falowały i okazało się że sonda jest walnięta. |
_________________ Danieloon |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 04-06-2009, 21:02
|
|
|
jestem aktualnie w norwegii i baaaaaaaaaardzo nie chciałabym jechac tutaj do norweskiego warsztatu z wiadomych powodów. jakby mi mógł ktos powiedziec co pokolei posprawdzac mozna samemu to byłabym wdzięczna. BTW zresetowałam kompa odpinając aku i nic nie pomogło próbowałam odkręcic silniczek krokowy ale nie chce drgąć ani jedna śruba. mam drugi (mój stary sprzed wymiany - jest dobry bo wymieniałam ot tak) moze mozna by przełożyc i sprawdzic czy w tym przyczyna? |
|
|
|
|
Danieloon
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 398 Skąd: Stawiszyn/Kalisz
|
Wysłany: 04-06-2009, 21:47
|
|
|
tusia8510, Spróbuj przeczyścić przepływomierz. Jak odłączasz aku to zostaw odłączony na całą noc jeżeli autko stoi gdzieś gdzie nikt nie ukradnie. I rano podłącz i zobacz czy jest różnica. |
_________________ Danieloon |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|