tarcze nawiercane nacinane |
Autor |
Wiadomość |
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-06-2009, 11:00
|
|
|
Damianos napisał/a: | Aczkolwiek pewnie roznica jest i w wygladzie i dzialaniu |
różnica jest baaardzo duża
Zwłaszcza w działaniu.
Seryjne 258 mm są chyba nawet lepsze niż jakieś bajeranckie 239 mm.
tiesto i Paola powinni potwierdzić |
_________________
|
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 13-06-2009, 11:40
|
|
|
Ja latam na Zimmermanach sport i klockach ferrodo premier(już drugi taki zestaw). Zestaw fajnie się spisuje (nawet przy wielokrotnym ostrym hamowaniu dają sobie radę) tylko szybko się kończy. Teraz jestem na etapie zmiany tarcz na 258 zimmerman sport + klocki zimmerman, zacisków z Fusiona i przewodów w stalowym oplocie. Jak już złoże wszystko do kupy to powiem czy jest zauważalna różnica. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-06-2009, 13:36
|
|
|
kivi89, masz problem z czytaniem ze zrozumieniem? Przecież napisałam parę postów wcześniej, że "zmieniasz tylko zaciski i oczywiście tarcze i klocki." |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Damianos
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 269 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 13-06-2009, 16:22
|
|
|
to ja jeszcze zapytam, ile takie zaciski kosztuja, i gdzie to kupic? na allegro nie widze, na ford.sklep.pl tez.
kurcze, przekonujecie mnie do zestawu 258mm |
|
|
|
|
kivi89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 61 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 14-06-2009, 02:04
|
|
|
a bo na komie siedzialem i czytalem tak na szybciocha no ja sie przekonalem do wiekszych tarczy a nie jakis przebajerowanych seryjnych |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/67228 |
|
|
|
|
Misiek89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 196 Skąd: Poznań City
|
Wysłany: 14-06-2009, 05:03
|
|
|
A 280 mm ktos zakladal? Bodajze z Fiesty ST albo Focusa. Chociaz jak tak mysle to roznica w cenie miedzy 258, 280 i 300 jest minimalna tylko niewiem w jakie felgi wchodza takie 280 albo 300 i czy te od focusa pasuja plug&play? Jak juz robic i sie meczyc to niewazne na jakie sie wymienia |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792 |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 14-06-2009, 09:28
|
|
|
280 (Fiesta ST) pod 15"
300 (Focus I ST) pod 16" |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-06-2009, 22:44
|
|
|
Myślałam o wymianie na cougarowe 278 mm, bo akurat takie zaciski miałam możliwość założyć. Na zimę mam 15" koła, więc nie byłoby problemu. Niestety przewód hamulcowy wychodzi z zacisku pod takim kątem, że byłoby niebezpieczeństwo przytarcia go podczas jazdy. A to mijałoby się z celem. Zostałam przy zaciskach z Fusiona, są takie same jak w nowszych Pumach. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
kivi89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 61 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 19-06-2009, 01:26
|
|
|
a wiecie moze czy przy tarczach i zaciskach od Fiesty st nie bedzie takich problemow jak ryzyko przetarcia przewodu czy innych?:P Bo jutro wlasnie mialem zamiar dowiedziec sie jak to cenowo wydlada dokladnie i zamawiac jakos na dniach
dodam ze
latem smigam na 17 a zima seryjne wiatraczki |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/67228 |
|
|
|
|
Misiek89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 196 Skąd: Poznań City
|
Wysłany: 19-06-2009, 02:37
|
|
|
Szczerze mówiąc ja sie dowiadywałem jak to sprawa wyglada z zaciskami od Focusa ST(300mm). I cenowo to niewyglada zbyt ciekawie... zaciski kolo 200 zl sztuka + nowe tarcze - strasznie ciezko z dostepnoscia i ceny kosmiczne np motorcrafty kolo 700 zl a klocki tez cos kolo 350... O jakichs lepszych EBC niewspomne Z mocowaniem to niewiem, bo niemam jak sprawdzic. Ale focus mial tez tarcze z tylu tylko one sa takie wezsze tzn niewentylowane i maja tylko 1 "warstwe". I fiesta ST ma podobno tyl taki sam jak focus. A z cougarem tez jest roznie bo sa tarcze 260mm i 278mm. A jak Opoya wspomniala te 278 to niepasuja... Jakby niemogli zrobic jakichs standardowych wymiarow a nie kazdy model inny rozmiar Wiec dalem sobie spokoj z wymiana na wieksze, ale jak bede musial zmieniac tarcze to napewno zmienie dociski i bede celowac w 258mm Najmniejszy klopot i wiadomo ze beda pasowac plug&play A za ta kase to na caly zestaw EBC starczy |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792 |
|
|
|
|
Jarecki [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2009, 11:30
|
|
|
Ja kupiłem i się zawiodłem. Sprzedawca jakiś podejrzany przysłał mi dwie lewe tarcze i wciskał kit że to pomyłka pewnie przy pakowaniu w fabryce a pudełko nie było w ogóle zaplombowane więc na pewno widział co wysyła. I mówił że to bez różnicy jak założę tarcze i z powodzeniem mogę założyć te dwie lewe !!!. Wyśmiałem go i zażądałem zwrotu pieniędzy. |
|
|
|
|
adrianus
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 678 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-07-2009, 13:12
|
|
|
Jarecki, z tego co mnie wiadomo tarcze nie są opisane prawa lewa i nie ma różnicy którą gdzie założysz ... |
_________________
|
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-07-2009, 13:46
|
|
|
adrianus, jeśli są to zwykłe tarcze to OK.
Jeśli masz nacinane z jakimiś rowkami (szczególnie) półokrągłymi czy ukośnymi a zwykle takie są to ma to znaczenie która lewa a która prawa.
Nie wiem jak było w tym przypadku. |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-07-2009, 00:18
|
|
|
To prawda - tracze nacinane, jeśli rowki nie są symetryczne, występują jako prawe i lewe. To ma znaczenie, bo jeśli źle się założy, to gazy, opiłki i woda będą w trakcie hamowania wciskane w kierunku środka tarczy, a powinno być odwrotnie. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2010, 19:50
|
|
|
Szukam porady, więc uderzam do znawców tematu. Ktoś ma jakieś doświadczenia z tarczami nawiercanymi Zimmermann ? Opinie przeczytałem różne na tym naszym forum. Jedni chwalą a inni napisali że po pół roku popękały przy rowkach. Zamierzam założyć klocki EBC Green Stuff i koniecznie chcę tarcze nawiercane, zastanawiam się czy te Zimmermanny dadzą radę ? Z góry dzięki za jakieś info.. |
|
|
|
|
|