Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w doborze wydechu
Autor Wiadomość
damiano 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Łęczyca
  Wysłany: 13-07-2009, 22:21   Pomoc w doborze wydechu

Witam serdecznie. Jestem niezadowolony z fabrycznego wydechu.
Chcialbym prosic o pomoc w wyborze odpowiedniego "sprzetu".
Poszukuje sportowego tlumika + ewentualnie strumienice (z opinii wielu os. prawdopodobnie kat zaczyna mi szwankowac i bedzie do wymiany).

Pozadany efekt to bassik z wydechu (nie za glosny)
PS. Nie szukam glosnych tlumikow (teraz trzeba uwazac na niebieskich z emisja halasu)! :569:
PS2. Bylbym bardzo wdzieczny za podanie nazw i ew. odnosniki do allegro.

Mile widziane tez sa adresy lodzkich sklepow z tanimi tlumikami ;)

Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie ! :564:
_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia... ;)
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 15-07-2009, 21:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
daro85 
Fanatyk Forda Pumy


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 153
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 14-07-2009, 08:52   

witam ja polecam ci tłumik dedykowany ultera. sam zakładałem jakiś miesiąc temu. pasuje idealnie brzmi fajnie, nie jest za głosny ale w sam raz. koszt 490zł z przesyłką. więc nie jest tak żle a masz tłumik renomowanej firmy i dedykowany, bez żadnych przeróbek. w poprzednim samochodzie miałem tłumik KM też był ok chociaż tańszy. pozdro
_________________
Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-07-2009, 10:21   

Tez polecam Ultera - jak sie przepali to zajefajnie buczy, no i jest dedykowany do pumki ;)

http://www.allegro.pl/ite...lter_sport.html

No i sklep mają w Łodzi :D
_________________

 
 
 
damiano 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 15-07-2009, 08:09   

jaka jest srednica montazowa katalizatora?
_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia... ;)
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-07-2009, 08:30   

Nie wiem, ale to pasuje Plug & Play :D
_________________

 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 15-07-2009, 09:26   

damiano, ja mam katalizator chyba jeszcze mój stary:) Chcesz..??
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
damiano 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 15-07-2009, 15:02   

Mylisz sie Pusia. Jest wiele srednic.

myslalem o wstawieniu strumienicy: Strumienica

Bedzie ona miala wplyw ba bardziej bassowy pomruk silnika? ;)
_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia... ;)
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 15-07-2009, 17:35   

damiano napisał/a:
bardziej bassowy pomruk silnika

Silnika? Jak już to wydechu.

Sorry, ale interesuje mnie dlaczego Milltek nie robi strumienic (przynajmniej ja nic o tym nie wiem, ale chętnie się dowiem), skoro to taki świetny wynalazek ;) .
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 15-07-2009, 19:26   

Po co wywalać katalizator i jeszcze więcej zanieczyszczać środowisko?
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
damiano 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 15-07-2009, 20:55   

tzn chodzilo mi o bassowy pomruk z rury, przepraszam, zle to zinterpretowalem :P

PS. Jaka strumienice odradzacie?
_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia... ;)
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 15-07-2009, 21:37   

Odradzamy każdą :wink: Szkoda kasy...
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
damiano 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 28-02-2010, 22:50   

Odświeżam temat...

Pomijając drogiego podwójnego Ultera, jest coś jeszcze dedykowane/lub nie do pumy?


Teraz tak wygląda mój kotek. Szkoda, że po zimie tylko atrapa wydechu wygląda jak nowa. ;(
_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia... ;)
 
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 01-03-2010, 15:14   

Zależy jak to masz rozwiązane. Ja przerabiałem mocowania z tłumika od jakiejś fiesty + końcówka praktycznie od samej puchy a orginalna rura wylotowa była skrócona by tylko dało się przyspawać końcówke. Same końcówki na śrubki czy obejmy wyglądaja wg mnie troche nieciekawie. I warto dołożyć troche do firmowych z nierdzewki, a nie tych chromowanych które tylko ładnie wyglądają jak są nowe. A te z nierdzewki to wystarczy przetrzeć tylko szmatka i błyszczy się jak nowa. Polecam tą firme:
http://moto.allegro.pl/it...ysylka_0zl.html
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792
 
 
 
damiano 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 02-03-2010, 21:12   

Misiek89, Dałoby radę pyknąć fote od spodu? Pokazałbym mechanikowi jak ma to podoginać. Byłbym bardzo wdzięczny gdybyś zrobił fotkę z kanału :)
Z góry dzięki i pozdrawiam! :564:
_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia... ;)
 
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 02-03-2010, 21:37   

Kanałem niestety nie dysponuje ale postaram się jutro coś pstryknąć jak to wygląda. Normalnie końcówki przeważnie się przykręca na śrubkę albo obejmę i jest to praktycznie tylko nakładka na standardową rure. W poprzednim tłumiku też miałem odcięty wylot z puchy i przyspawaną nakładkę bezpośrednio do puszki, tylko jeśli to jest jakiś chromowany metal to po jakimś czasie niestety robi się nieciekawy. Mam nadzieję że nierdzewka dłużej wytrzyma :mrgreen: Tylko przy doborze końcówki trzeba zwrócić uwage na jej długość bo jak utniesz przy samej puszce to wiele końcówek jak przypasowywałem to kończyło się w połowie błotnika, że tłumik nawet na 1 cm nie wystawał :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo