Demontaż elektrycznego podnośnika szyb. |
Autor |
Wiadomość |
ar2r
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 175 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 01-08-2009, 12:30 Demontaż elektrycznego podnośnika szyb.
|
|
|
Jak w temacie.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady jak zdemontować w/w podnośnik.Wolę zapytać zanim rozwalę pół auta
Dzięki. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 01-08-2009, 14:49
|
|
|
Banalnie proste odkrecasz od szyby caly mechanizm. I potem rozwiercasz nity i juz mozesz go zdemontowac. Jesli masz sam silnik do wymiany mozna go zdemontowac bez demontazu mechanizmu |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-2009, 15:05
|
|
|
A jakaś instrukcja obrazkowa ? |
_________________
|
|
|
|
|
ar2r
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 175 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 01-08-2009, 15:45
|
|
|
Mr.Maya napisał/a: | potem rozwiercasz nity |
Mr.Maya,a czy przy montażu trzeba koniecznie podnośnik nitować(nie mam nitownicy) czy wystarczy przykręcić śrubkami?Pytam bo nie wiem czy śrubki nie będą haczyły o elementy drzwi. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 02-08-2009, 06:20
|
|
|
hmm ciezko mi powiedziec czy nie beda chaczyly a co do instrukcji obrazkowej jak dorwie skaner to dam taka. |
Ostatnio zmieniony przez Opoya 02-08-2009, 09:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ar2r
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 175 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 08-08-2009, 20:28
|
|
|
Dzisiaj wyciągnąłem podnośnik i rzeczywiście jak wspominał Mr.Maya to banalnie proste.
I jeśli można to kilka porad dla osób,które tego nie robiły a będą w przyszłości chciały:
-do rozwiercenia starych nitów wiertło o srednicy 4,8-4,9,żeby nie "rozbić" otworów.
-nowe nity o średnicy 5mm.
-warto posmarować prowadnice szyb dobrym smarem ale delikatnie -szyba lepiej "jeździ".
-jeśli chodzi o śrubki to M5,długość całkowita ok. 10mm,nakrętka z zabezpieczeniem przed odkręcaniem lub zwykła+podkładka sprężynująca.
Jeśli mam być szczery to miałem chwilę zwątpienia przy demontażu.Nie mogłem odpiąć wtyczki zasilającej.Ford wymyślił sobie to tak,że zatrzask wtyczki jest po stronie niewidocznej a silnika nie można obrócić żeby zobaczyć co i jak. |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-08-2009, 14:37
|
|
|
Dajcie fotki !!! Plisss !!! |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|