Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z obniżaniem pumy
Autor Wiadomość
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-08-2009, 20:54   

Aha myślałem że sam chcesz obcinać.

Więc tak: auto zrobi się miękkie bo sprężyna straci sztywność, a niestety jeśli sprężyny nie będą wystarczająco pracować to dostaną amortyzatory, tuleje wahaczy, końcówki drążków
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-08-2009, 21:24   

Musisz wybrać: albo chcesz nisko i twardo albo wysoko i miękko.
Inaczej się nie da.

Ja już to przerabiałam: kupiłam gwint, było bardzo nisko ale chole....nie twardo ! :shock:

Kupiłam sprężyny Eibach i seryjne amorki wytrzymały miesiąc. Było niżej, bardziej miękko, ale nie można przecież co miesiąc zmieniać amortyzatorów !!!
Na seryjnych amorkach nie da rady mieć sportowych (obniżających) sprężyn.
Do tego tarło, bo było nisko i dość miękko.

Jeśli założysz sportowe amortyzatory + obniżające sprężyny to chcesz czy nie chcesz ale będzie twardo (w porównaniu z serią).

Nie wiem, co jeszcze dodać... pytaj śmiało ;)
_________________

 
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 10-08-2009, 23:06   

Widzę, że temat się rozkręcił więc jeszcze dorzuce swoje trzy grosze :mrgreen:
Obniżenie pumki - fajna rzecz - ale na trasy :mrgreen: trzeba liczyć się z wymianą amortyzatorów na sportowe. Na serii po mieście - katastrofa :mrgreen: ostatnio miałem okazje jechać z 2 pasażerkami na tylniej kanapie przy obniżonym tyle na seryjnych amorkach :mrgreen: i niewiem jak to opisać :mrgreen: Ogólnie na przejazdach kolejowych skakały po tylniej kanapie jak wiewiórki :mrgreen: Fakt, że na zakrętach można poszaleć, ale coś kosztem czegoś. Dużo też zależy od profilu opon. Ja mam 14" i 195/60 oponki i jest mięciutko :mrgreen:
Jeśli w pobliżu masz dużo progów zwalniających to też masakra. Puma z natury jest niskim samochodem, a po obniżeniu trzeba się liczyć, że na niektórych garbach trzeba odpuścić i zawrócić żeby niczego nieurwać :mrgreen: Czasem to irytujące jak zaczynają trąbić za Tobą albo jeszcze lepiej - wyprzedzać na garbach :mrgreen: Ale czasem też sie można pośmiać :mrgreen: Ostatnio miałem śmieszną sytuację, gdyż remotnowali ulicę, a niebyło żadnych oznaczeń. Ja przezornie zwalniam do 15km/h, gdyż wypatrzyłem schodek w ulicy w oddali. Wtaczam się na niego, ktoś jechał za mna zirytowany czemu tak nagle zwalniam i cyk na lewy i jak rypnął w ten próg VW Borą to myślałem ze dziadka katapultuje i dalej poprowadzi siedząc na dachu.... na nastepnym progu też juz zwolnił :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo