witam wie ktoś co mogło sie uszkodzić w mym autku tzn dzisaj podpędziłem je do 6,5tys obr po czym chciałem zmienić bieg a tu nagle klops skrzynia sie zablokowała po zatrzymaniu auta już moglem jechać lecz z takimi jakby to nazwać szarpaniem auta tzn ten problem znika przy 2 biegu. Po tym zdarzeniu sprzęgło stało się strasznie krótkie. Za każde odpowiedzi z góry thx
lub troszeczkę więcej zależny jakie jeszcze podzespoły dostały jeszcze możliwe ze synchronizator skrzyni biegów dostał w łeb jak mówisz ze jedynka ci szarpie , albo po prostu przy ruszaniu z 1 sprzęgło się bardzo mocno ślizga
sprzęgło i tak kiedyś byś wymienił jak słyszałem to co 150 tys sprzęgło w pumach siada ja w swojej pumie miałem 149891 km i padło max prędkość na 5 biegu 20 km/h jak dojechałem do domu to się okazało sprzęgło puściło na nitach
_________________ Pozdrawiam wszystkich a w szczególności ciebie Gość
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 196 Skąd: Poznań City
Wysłany: 13-08-2009, 22:00
Nie ma reguły ile wytrzymuje sprzęgło. Jednym na 40 tys. drugim na 150 tys. Wszystko zależy od nogi kierownika Kompletne sprzęgło to wydatek max 1000 zł ;D ale jak masz zadatki na rajdowca to można celować w spieka a przy tych obrotach to łatwo o wpadke. Mi ja kiedys przy 5 tys na 3 chciałem wrzucić 4 a weszła 2 ale na szczęście nic poważniejszego się niestało. A ze skrzynią biegów też niema żartów bo to też droga zabawka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum