Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny zamek ześwirował
Autor Wiadomość
Mona 
& Ligi


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 09 Wrz 2008
Posty: 216
Skąd: Gliwice
Wysłany: 31-08-2009, 21:39   Centralny zamek ześwirował

Witam,
mam problem z centralnym zamkiem. Nagle przestał działać a konkretnie chodzi o to, że wcześniej podczas jazdy wciskałam klamkę od kierowcy i centralny zamykał drzwi jedne i drugie a teraz jakby przestał działać czyli moje się zamykają a drugie nie. Co dziwne jeśli w pilocie zaprogramuje automatyczne zamykanie centralnego (czyli takie, że gdy włączam zapłon sam zamyka drzwi gdy wyłączam silnik drzwi się automatycznie otwierają) to on spokojnie działa i jak włącze silnik zamyka drzwi jedne i drugie czyli jakieś spalenie silniczka czy czegokolwiek by odpadało :( Ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
 
 
Damianos 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 269
Skąd: Legnica
Wysłany: 01-09-2009, 08:16   

a ta funkcja z automatycznym zamykaniem i otwieraniem podczas wlaczonego silnika, to rozumiem ze nie w fabrycznym centralnym?
 
 
Mona 
& Ligi


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 09 Wrz 2008
Posty: 216
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-09-2009, 09:43   

To jest funkcja alarmu, czyli nie fabryczna. A w ogóle jak ją wyłączę to nie da się drzwi od kierowcy zamknąć od środka a od pasażera tak. Czyli ta jakby coś się stało z drzwiami od kierowcy. Nie wiem gdzie szukać przyczyny tego. A na dodatek kluczykiem nie da się zamknąć drzwi. Jakieś pomysły?
 
 
ivek 
puma 1.7 125 km


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 372
Skąd: oborniki
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 01-09-2009, 15:16   

Mona odłącz ten alarm śmigaj fabrycznym centralnym
_________________
Pozdrawiam wszystkich a w szczególności ciebie Gość
 
 
 
Mona 
& Ligi


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 09 Wrz 2008
Posty: 216
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-09-2009, 15:30   

Jak mam śmigać na fabycznym centralnym jak właśnie on nie działa. Centralny z alarmu działa jak należy. Teraz jakoś udało mi się zamknąć drzwi z kluczyka ale tylko od kierowcy, czyli orginalny centralny nie działa bo powienien zamknąć drzwi kierowcy i pasażera. Teraz pytanie czy centralka padła czy może siłownik i jak to sprawdzić. Ale centralny z pilota działa jak się patrzy więc chyba to bedzie fabryczna centralka:( I co teraz??:(
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 02-09-2009, 08:27   

powiem tak zeby nikt sie nie czepiał. opieram swoja wiedze teraz na mojej praktyce z escorta w którym montowałem oryginalny CZ, nie było tam zadnej centralki, a wszystko szlo przez skrzynke bezpiecznikow. jeżeli tak samo jest tez w pumie ( nie mam juz mozliwosci sprawdzenia) to przyczyny szukałbym w alarmie.
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
seru83 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 9
Skąd: Końskie
Wysłany: 24-01-2013, 09:51   

Koledzy i koleżanki, mam problem. W Pumie mam centralny zamek, centralkę na pilota mam niefabryczną. Auto otwiera się i zamyka z pilota prawidłowo. Nie da się jednak otworzyć samochodu kluczykiem, zamyka się normalnie, gdy przekręcam kluczyk w stronę otwierania, to obraca się on o taki kąt jaki powinien ale bez żadnego oporu. Problem dotyczy ubydwu drzwi. Auto niedawno zakupiłem i wczoraj wyszedł ten problem. Czy możliwe, że do auta ktoś się kiedyś chciał włamać i powyłamywał coś w bębenkach?
Ostatnio zmieniony przez seru83 24-01-2013, 10:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2013, 10:06   

seru83, koleżanki też tu są. g:(\
Być może jest to "robota" "fachowców" od dodatkowego alarmu. Zamki fordowskie nie są lubiane przez alarmiarzy. IMO poszukaj dobrego serwisu z zamkami, albo wybierz się do ASO by zdiagnozowali o co chodzi. Przez net cięzko będzie postawić diagnozę, szczególnie, że masz dodatkowy alarm (czytaj: było coś "grzebane" w aucie).
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 24-01-2013, 10:46   

Ja bym podejrzewał, że niefabryczny pilot do centralnego został dostawiony do auta, ponieważ wkładka w zamku wyrobiła się, a auto trzeba było jakoś otwierać.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
seru83 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 9
Skąd: Końskie
Wysłany: 24-01-2013, 13:30   

wyrobiła się w drzwiach pasażera? raczej nie często się je otwiera kluczem :628:
Pomijając przyczynę. Czy jedenym rozwiązaniem jest wymiana wkładek zamka (czy trzeba cały zamek)? A co za tym idzie wypadałobby również stacyjkę, aby kluczyk był jeden...
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 24-01-2013, 13:46   

seru83 napisał/a:
wyrobiła się w drzwiach pasażera?


Jeżeli komuś się nie da drzwi otworzyć drzwi od strony kierowcy otwieramy od pasażera. Tam tez mogła się wyrobić.
Ja mam tak w Escorcie, że nie da się otworzyć od pasażera, bo wyrobiona wkładka, od kierowcy tylko da się, bo "naprawiłem",
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
seru83 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 9
Skąd: Końskie
Wysłany: 24-01-2013, 14:09   

A możesz zdradzić jak to ,,naprawiłeś" ? :)
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 25-01-2013, 10:42   

U mnie problem z drzwiami kierowcy tkwił nie w wyrobieniu się wkładki, tylko w tym, że nie było pewnej sprężynki w zamku. "Okradłem długopis" i działa. Dotyczy Escorta bez fabrycznego centralnego.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2013, 15:01   

seru83, skoro piszesz że wkładka obraca się o taki kąt w stronę otwierania jak powinna ale nie otwiera zamka, to może wkładka jest dobra tylko kwestia cięgien. Może alarmiarze (lub przysłowiowy pan Henio) mieli problem z podpięciem się (tak jak pisała Opoya - sterowanie zamków w Pumie o ile pamiętam bodajże masą) i coś tam wyrzeźbili. Poczekaj do wiosny, chyba że masz ciepły garaż i zdejmij tapicerkę drzwi (trzy śrubki i kilka kołków) i będziesz widział czy jest tam coś grzebane, ale skoro jest tak w obydwu drzwiach to bym obstawiał że jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo