Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
spręzyny JAMEX
Autor Wiadomość
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2009, 15:38   

hehehe chyba zdechne!!! :lol: :mrgreen: :lol:

ile km na nich zrobiłeś? Tanie sprzeżyny maja to do siebie ze z czasem siadaja, ale juz powinno sie roznice odczuć w twardosci i w prowadzeniu. po okolo 50-100km powinno być widać ze zaczynaja siadać.

Ja miałem ten sam problem. Kupiłem sprezyny, założyłem i nic!! Wymieniłem je na droższe i... nic!!! Puma jak stała tak stała! Kombinowałem z obciażaniem, z ganianiem drogami złej jakosci, ale to nic nie pomogło.
Szlifierka kontowa za to pomogła i to bardzo! Auto siadło tak jak chciałem, zrobiło sie twarde tak jak chciałem i zaczeło prowadzić sie na gładkim jak marzenie. Opony gdyby były jeszcze lepsze to juz w ogole była by bajka!
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 06-10-2009, 22:49   

pamiętam z escorta że jamexy tam powodowały odwrotnego klina czyli tył był niżej niz przód :D
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2009, 08:11   

markko, w CC/SC spisywałe sie dobrze.... Moze to zalezy jak sie trafi?...
 
 
ukaszu 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 42
Skąd: Nisko
Wysłany: 07-10-2009, 10:44   

Od wymiany zrobiłem już jakieś 2 tyś km, z tym że wymieniłem też amortyzatory na nowe więc mogła bardziej siedzieć bo tamte już były całkowicie wybite, dzisiaj założe stare sprężyny i porównam efekt.
_________________
Jeśli czasami spotkamy się z nią na ulicy, to podziwiajmy ją i bezwzględnie nie próbujmy się ścigać, a wpatrując się w tylne światła znikającej Pumy, pomyślmy, że to wspaniały kawałek historii motoryzacji
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2009, 19:46   

ukaszu, amortyzatory nie trzymaja auta tylko tłumia nierówności. Sprezyny sa odpowiedzialne za trzymanie auta na odpowiedniej wysokości.
 
 
ukaszu 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 42
Skąd: Nisko
Wysłany: 07-10-2009, 22:23   

a te gumowe odboje nic nie daja ??
_________________
Jeśli czasami spotkamy się z nią na ulicy, to podziwiajmy ją i bezwzględnie nie próbujmy się ścigać, a wpatrując się w tylne światła znikającej Pumy, pomyślmy, że to wspaniały kawałek historii motoryzacji
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2009, 08:09   

Nie! One sa po to byś zawieszenia nie rozwalił przy wiekszych dziurach.
A napewno masz sprężyny i amorki dedykowane do Pumy a nie Fiesty??
 
 
ukaszu 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 42
Skąd: Nisko
Wysłany: 11-10-2009, 07:30   

I autko siadło bardzo ładnie ale na starych sprężynach :-) JAMEXy do sprzedania :-)
_________________
Jeśli czasami spotkamy się z nią na ulicy, to podziwiajmy ją i bezwzględnie nie próbujmy się ścigać, a wpatrując się w tylne światła znikającej Pumy, pomyślmy, że to wspaniały kawałek historii motoryzacji
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo