Otwarty przez: Opoya 16-08-2011, 07:32 |
Problem z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
Kass [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2010, 19:58 Problem z obrotami
|
|
|
Ponieważ mam Pumę od niedawna martwi mnie jedna rzecz. Czy to normalne że po wrzuceniu na luz obroty zatrzymują się na 1200 a po paru sekundach dopiero spadają? Jeżeli nie to może ktoś wie czym może być to spowodowane? |
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 09-02-2010, 20:22
|
|
|
Kass, wydaje i się, że wszystko ok. u mnie utrzymują się na 1500 i dopiero po zatrzymaniu spadają na 1000. ewentualnie dla pewności można przeczyścić zawór bocznikowy (silniczek krokowy). uzupelnij profil - może się przydać na przyszlość |
_________________ obecnie Megane II diesel(ble) |
|
|
|
|
Maciek
A6 4.2 QUATTRO
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 492 Skąd: Lublin/Łęczna
|
Wysłany: 10-02-2010, 12:52
|
|
|
u mnie z kolei od razu po wrzuceniu na luz wchodzi ok 900 obr, po żadnych paru sekundach nie spada niże, jak stoję na luzie oscylują obroty w granicach 800-900 ale bez żadnych szarpnięć, tak ze wszystko płynnie chodzi i gdyby nie co kilkanaście sekund wychylająca się wskazówka z ok 900 na 800 i spowrotem to bym tego nie zauważył bo ciężko to odczuć. Mam przeczyszczoną przepływkę i zawór wolnych obrotów w benzynie, poczyść sobie może przejdzie. |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 10-02-2010, 15:43
|
|
|
Maciek, a czym to czysciłeś tylko benzyną, czy czym? |
_________________
|
|
|
|
|
Maciek
A6 4.2 QUATTRO
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 492 Skąd: Lublin/Łęczna
|
Wysłany: 11-02-2010, 15:41
|
|
|
najpierw na noc zostawiłem w pojemniku z benzyną, potem czyściłem szmatką, pałeczkami do uszu i spirytusem salicylowym |
|
|
|
|
Misiek1976
Czarna Wyścigówka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 15-06-2011, 22:13
|
|
|
Witam.
Czy silniczek krokowy z pumy 1,4 będzie pasował do 1,7? |
_________________ Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
|
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 15-06-2011, 22:45
|
|
|
Oczywiście, że tak, to są te same części. Tak jak przepustnica z 1.7 pasuje do 1.4, tak i kolektor ssący da sie włożyć z 1.7 do mojej pumy |
_________________
|
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 16-06-2011, 20:15
|
|
|
No i właśnie o to chodzi że różne średnice. Wtedy pedał gazu staje się subtelniejszy itd już kiedyś o tym pisałem |
_________________
|
|
|
|
|
Misiek1976
Czarna Wyścigówka
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 16-06-2011, 21:28
|
|
|
jeśli chodzi o zawory wykręciłem z 1,4 i z 1,7 pomierzyłem suwmiarką i są dokładnie takie same.
Niestety problem nie tkwił wcale w zaworze...przeczyszczony przepływomierz i jest git |
_________________ Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
|
|
|
|
|
hary [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2011, 08:14
|
|
|
Witam
Moja Puma wariuje po wrzuceniu na luz obroty same wzrastają trzeba włączyć bieg żeby ją zdusić nie wiem co robić? |
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|