Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
21-01-2010, 15:21
problem z przyspieszeniem
Autor Wiadomość
nat21
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2010, 07:22   problem z przyspieszeniem

Cześć !!! Chciałabym zapytać, co się dzieje z moim autkiem nie ma mocy podczas przyśpieszania, Silnik 1.7 była szybka jak strzała, a teraz coś ją dławi. Poradźcie gdzie się mam udać z tym problemem
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 21-01-2010, 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21-01-2010, 07:41   

do mechanika
 
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-01-2010, 09:53   

Snaco! chyba najbardziej słuszna uwaga jaką kiedy kol wiek tutaj czytałem hehe.
nat21! Podjedź do kogoś kto ma skanerek i wpisz kody błędów na forum to będzie można coś więcej powiedzieć
Pozdro :)
 
 
 
Playah
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2010, 23:59   

Wlej normalna benzyne.
 
 
nat21
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2010, 12:55   

Dzięki Snaco sama bym na to nie wpadła.
mam nadzieję "wojteks" że mi to pomoże pozdrawiam
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 10-03-2010, 13:50   

Zapewne przepływka zabrudzona;)
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
Klaudia
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2010, 19:58   

Zapewne sprzegło sie slizga...u mnie była ta sama sytuacja. Dzisiaj odebrałam auto z warsztatu. Do wymiany były tarcze i siłownik, łożyska ok. Koszt takiej przyjemności 880,00zł z robocizną. Nie wiem, czy w Twoim przypadku to będzie to, musisz jechać do mechanika, aby się przejechał...ale jeżeli auto łapie obroty normalne, a nie ma przełożenia na silnik...naprawdopodobniej wina sprzęgiełka.

Pozdr.
 
 
nat21
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2010, 08:53   

Dzięki okazało się że sprzęgło niestety. Powiedzcie czy ktoś wymieniał na sprzęgło firmy BORG & BECK i jak się sprawuje :?: Nie mogę znaleźć żadnych opinii na temat tego sprzęgła.
 
 
clevinger 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: Piła
Wysłany: 30-06-2010, 20:41   

Tez miałem możliwość zakupu zaprzęgła tej firmy. Zdecydowałem się jednak na LUK. Mówią, że bardzo dobre. Tez mi się ślizga sprzęgło i aż mi się płakać chce na myśl o kosztach jego wymiany;)
_________________
Moondust Silver
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2010, 21:01   

nat21 napisał/a:
Powiedzcie czy ktoś wymieniał na sprzęgło firmy BORG & BECK i jak się sprawuje :?: Nie mogę znaleźć żadnych opinii na temat tego sprzęgła.


Osobiście u siebie montowałem oryginalny zestaw, ale słyszałem o tej firmie. Podobno sprzęgła tej firmy montowane są w Mustangach, więc powinny być dobre :roll: :grin:

I jeszcze dość ważne info odnośnie zestawu sprzęgła i samego wysprzęglika (siłownika) :569:

Nastąpiła zmiana konstrukcyjna wysprzęglika :568: Te które obecnie są produkowane
różnią się od "starego" lecz należy je stosować do aut poniżej 1999 roku, więc należy dołożyć
nowy przewód sprzęgłowy koszt 300 pln lub można zaoszczędzić i usunąć po prostu zaworek
.
 
 
 
Ognisty 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 325
Skąd: Żory
Wysłany: 01-07-2010, 18:18   

Problem z przyspieszenie w 1.7 może wynikać też z błędnego odczytu czujnika położenia wałka. Mam ten sam problem wcześniej strzała a teraz tylko kamień wystrzelony z procy :)
Najlepiej podpiąć pumę pod komputer i wykasować błędne wpisy, jeśli za parę dni znów się pokażą to jest wina czujnika.
_________________
http://www.youtube.com/Ognisty89
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-07-2010, 00:35   

No dobra. A jak podpięcie pod komputer nie wykazało błędów :?:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Ognisty 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 325
Skąd: Żory
Wysłany: 02-07-2010, 19:51   

hmmmm może być katalizator zawalony, sam słabo znam się na mechanice a tu umieszczam tylko przypuszczenia mechanika u którego robię przeglądy pumy jeśli cos mam z nią nie tak :)
_________________
http://www.youtube.com/Ognisty89
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo