Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
maniek1982
[Usunięty]

  Wysłany: 25-06-2010, 20:31   obroty na biegu jałowym

Jakie obroty na biegu jałowym macie w swoich Pumkach ? u mnie jest 1000 wydaje mi sie że to za dużo czy jest możliwość zmniejszenia ich ?
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 25-06-2010, 21:08   

odpowiedzialny za to jest silniczek krokowy http://allegro.pl/item107...s4u9f715da.html i on ma regulację. Jest już gdzieś na forum o tym temat
_________________

 
 
 
Szczepan 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 198
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-06-2010, 09:03   

ja mam tak, że dopóki się toczę jest 1000-1100. Jak się zatrzymam to spadają na 900-850
_________________

 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 26-06-2010, 22:19   

Tak jak napisał michaelsz , zależy czy auto się toczy czy jest zatrzymane.
maniek1982 , w której z wymienionych opcji masz te 1000 obrotów?
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
maniek1982
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2010, 14:32   

obroty są 1000 na postoju
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2010, 22:09   

Z tego co pamiętam prawidłowe obroty na biegu jałowym powinny wachać się w granicach 750-800 :grin:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 28-06-2010, 22:20   

Oj coś za nisko. Ja sie tym niedawno bawiłem i ustwaiałem sobie według wskazania na kompie i jak schodziły poniżej 800 silnik nie pracuje wtedy za "fajnie". W granicach 500 to sie dusi. Czytałem fora i znalazłem ze 900-950 jest optymalnie, tak też zostawiłem
_________________

Ostatnio zmieniony przez Opoya 28-06-2010, 22:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2010, 22:45   

Niech się wypowiedzą inni, ale przy takich obrotach u mnie nic się nie dusi i wszystko jest w porządku. Wskazówkę od obrotów na jałowym mam pomiędzy 500 a 1000.

Rafalski weż tylko pod uwagę, że ja mam silnik 1.7 :wink:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 28-06-2010, 22:57   

Wiadomo na wskazówce tak dokładnie nie określisz (potrzeba tu kompa). U mnie w 1.4 jest wskazówka zaraz pod tą czarną kreską od 1000. No ciekaw co inni na to powiedzą :roll:
_________________

 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2010, 23:01   

U siebie sam nie regulowałem obrotów, aż taki zdolny to nie jestem, tylko ustawiane były na kompie.
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
maniek1982
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2010, 15:11   

wskazówka jest minimalnie poniżej tysiąca (pół milimetra :)) wydaje mi sie jednak ze to przy dużo jednak silnik pracuje bardzo ładnie , może tak powinno być
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2010, 22:33   

Mi silnik pracuje idealnie i obroty mam w granicach 900obr/min. Wydaje mi się że są to obroty jak najbardziej prawidłowe gdyż momentalnie się zbiera po wciśnięciu gazu, a po odjęciu, obroty płynnie i miarowo wchodzą na taka właśnie wartość bez żadnych szarpnięć i zduszeń. Po za tym instrukcja obsługi podaje że prawidłowa wartość na biegu jałowym to 850obr/min +/- 50obr/min. :568:
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 17-07-2010, 09:18   

Zahariash, ale to sie tyczy tylko silnika 1.7? i w jakiej instrukcji to przeczytałeś?
_________________

 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2010, 17:44   

Dotyczy silnika 1.7. i jest to w instrukcji zamieszczonej na naszym forum. :568:
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 18-07-2010, 06:25   

W 1.4 miałam podobnie. W okolicach 900 obr/min.
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo