Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
06-07-2010, 19:22
Problem z zapalaniem..
Autor Wiadomość
jeDrASS 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 38
Skąd: wawa
Wysłany: 06-07-2010, 12:30   Problem z zapalaniem..

Drodzy,

Od czasu do czasu mam problem z odpaleniem kociaka.
Przekręcam kluczyk i mam zamiast krecenia silnikiem i taki głośniejszy szum.
Dzieje się to zwykle po króciutkich przejazdach lub po odpaleniu i zgaszeniu auta, po dłuższych jazdach nie ma kłopotu..
I bardzo nieregularnie..
Zastanawiam się czy to nie akumulator powoli mi schodzi czy może rozrusznik?
może jakieś dobre rady zanim zostanę ogolony przez mechanika :-)
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2010, 13:07   

IMO to szczotki w rozruszniku dają o sobie znać.
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 06-07-2010, 15:22   

jeszcze może być taka sprawa że rozrusznik jest zalany olejem i jest to na szczotkach od niego (ten olej) to własnie też sie tak dzieje
_________________

 
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 09-10-2010, 19:32   

Mam podobny problem z rozruchem mianowicie:nie wiem czy to to samo bo jak wejdę do auta i chce go odpalić nie ma żadnej reakcji czyli rozrusznik nie kręci.po którymś tam razie wkońcu zaskoczy.Myślę,że jest to sprawa wilgotności powietrza i wystarczy styki dobrze przeczyścić narazie tak sobie z tym radziłem.Zakupilem preparat elektrosol do konserwacji połączeń elektrycznych i psikałem miejsce przykręcenia przewodow na rozruszniku tyle,ze po wierzchu i myślę,że w tym tkwi błąd ponieważ powinienem je odkręcić no cóż.przeczytałem post powyżej i nie jestem przekonany do niego bo jeśli byłyby zalane szczotki olejem to wcale nie powinien krecić.Problem samych szczotek myslę,że coś w tym może być i trzeba ja wymienić.Może ktoś miał ten sam problem podpowiedzcie jak to ugryść.Czy wystarczy wyczyścić styki elektryczne czy raczej szczotki do wymiany.
 
 
 
audart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 35
Skąd: wlkp
Wysłany: 10-10-2010, 16:51   

jeDrASS, już pisze o co chodzi. Według mnie jest to bendix w rozruszniku. Albo nie jest on za każdym razem wyrzucany albo za szybko się cofa (wina sprężyny) i nie rozpędza odpowiednio koła zamachowego.

[ Dodano: 10-10-2010, 17:57 ]
Ale zanim rozrusznik to sprawdź najpierw akumulator bez obciążenia a potem na rozruchu. Tu widzę niektórzy już piszą o szczotkach a wypada najpierw sprawdzić te najprostsze rzeczy. Jeśli nie akumulator to stawiam na bendix.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo