Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
16-10-2010, 18:46
Dławi się do 3 tys a potem rakieta. Czy to ktorys czujnik?
Autor Wiadomość
gniewosz
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2010, 18:34   Dławi się do 3 tys a potem rakieta. Czy to ktorys czujnik?

Witam.Mam ogromny problem.Kupilem pumkę,Auto stalo troche czasu.Odpala ladnie i kreci obroty pieknie ,ale na luzie.Jak gdzieś jade to auto skacze -1 tys obrotów spoko, ale powyżej i do 3 tys lipa.Wymienilem świece i kable bo ktoś mi poradził ,że to to , ale nie to.Jak jest ciepla to to skakanie jest chyba trochę mniejsze i nie zawsze skacze.Ktoś powiedział ,że to czujnik na kole.A może jakieś inne sugestie?
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 16-10-2010, 20:59   

Z tego opisu mało zrozumiałem co dokładnie się dzieje.Możliwe,że musisz przepływkę przeczyścić.
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
gniewosz
[Usunięty]

Wysłany: 17-10-2010, 16:16   

Tak jak napisalem.Podczas jazdy skacze, tak jakby sie dusila, dlawila etc.Powyzej 3tys obrotow nie ma tego problemu.
:573:
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 17-10-2010, 16:18   

Przeczyść przepływkę.Pzdr
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 18-10-2010, 15:56   

gniewosz napisał/a:
Ktoś powiedział ,że to czujnik na kole
a może czujnik wałka?
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
gniewosz
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2010, 17:59   

a może. Ale gdzie on jest?Ma ktoś schemat?Za parę godzin jade do garażu to przeczyszcze przepływomierz, ale fajnie by było jakbym dostał ten schemat:)Dzięki
 
 
zami3 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 64
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-10-2010, 20:44   

mialem identyczny problem, opisany na forum rok temu, przeczyszczenie przepływki pomogło. "fachowcy" proponowali wymiane wariatora;] ogólnie ciężko o dobrego mechanika
 
 
gniewosz
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2010, 21:42   

Witam.Niestety to nie przeplywka.Odlaczylem ja i obroty zaczely falowac.Nie musialem jej czyscic bo wyglada super.Koleg apodlaczyl auto pod komputer i nic nie wykazalo.
On sie zna o wiele lepiej i on opisuje objawy tak:
Jedzie (do tych 3 tys) i czasem tak jakby nie dostawala paliwa i silnik gasnie ale po sekundzie znowu zalapuje wiec rzadko sie zdarza ze zgasnie.Myslal tez najpierw ze tu chodzi o zaplon , ale po odpaleniu by strzelala.Co sadzicie? A moze to byc wina paliwa?Jak ja kupilem to miala pol zbiornika, moze cos bylo nie tak albo ktos zalal diesla?
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 20-10-2010, 13:17   

Heh jedziesz i gaśnie a po chwili odpala:/?
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
gniewosz
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2010, 17:29   

hey.takie uczucie jakby przerywalo cos na sekudne i za chwile wraca.nic wiecej nie moge dodac niz to co napisalem w postach powyzej.
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 20-10-2010, 17:58   

Też miałem coś podobnego jakby się czasami dławił i po wyczyszczeniu przepływki wszystko wróciło do normy.
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
gniewosz
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2010, 12:19   

Panowie dziala:D Nie wiem co pomoglo ale wyjezdzilem paliwo do konca i zalalem v powera.Ruszalem wszystkie kable i ten od przeplywki byl chyba luzny bo jak pociagnalem to wyszedl.Podpialem go na nowo i juz nie chcial wyskoczyc wiec wiem ze teraz jest dobrze.Auto odpaliem i rakieta:D Dzieki za pomoc.Jakby ktos mial taki problem to niech sprawdzi luznie kable:D
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 21-10-2010, 12:24   

Jak kilku osobą się dzieje to samo i dają porady to trzeba szukać właśnie w tym miejscu.A te dwa druciki na przepływce po wyjęciu miałeś totalnie czyste bez żadnego nalotu?
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
gniewosz
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2010, 15:27   

Wtyczka byla jak nowa.

[ Dodano: 21-10-2010, 16:28 ]
ps.chodzilo mi o ten kabelek i zlaczke blizej silnika,nie bezposrednio przy przeplywce
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo