Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Opoya
23-03-2011, 01:07
LPG do Pumy ale od innej strony
Autor Wiadomość
bercolek
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2011, 16:52   LPG do Pumy ale od innej strony

Witam,
Moja dziewczyna napaliła się na Pume (śliczniusia, malusia, fajniusia.....)
Teraz jeździ autem z LPG, ale pytanie jest takie: czy Puma ma takie same problemy co Escorty i Mondea? Czy silnik musi mieć lubryfikator( kto to wymyślił) bo ma inne gniazda zaworowe?
Instalacja tylko sekwencja, dobry i doświadczony zakład = zero problemu ze strony instalacji i silnika?
Pozdrawiam
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23-03-2011, 08:56   

bercolek napisał/a:
czy Puma ma takie same problemy co Escorty i Mondea?
o co dokładnie Ci chodzi?
bercolek napisał/a:
Czy silnik musi mieć lubryfikator
mam instalację drugiej generacji i nie mam u siebie takich wynalazków
bercolek napisał/a:
Instalacja tylko sekwencja, dobry i doświadczony zakład = zero problemu ze strony instalacji i silnika?
zgadza się! i nie ma co oszczędzać na tym, żeby potem nie było problemów
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Pati 
Ultimate Green


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączyła: 19 Mar 2008
Posty: 1048
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-03-2011, 08:59   

U mnie była zwykła też nie było problemów .
_________________
Fordmaniaczka ;)
były:Fiesta, Escort,Mondeo,PUMCIA, Explorer, Cougar,Kuga .Jest Mustang
 
 
 
bercolek
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2011, 11:02   

I oto chodzi. Dziękuję za info.
Dam znać co kupiliśmy.
Pozdrawiam
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 23-03-2011, 13:34   

Też bardzo nie wiem o co chodzi.Powiem tak ja zainstalowałem w pumce gaz STAG 4 podobno najlepszy do fordów.Jak na razie odpukać nie mam z tym żadnych problemów.Silnik działa bez zarzutów,jeżdżę po prostu taniej i nie zauważyłem żadnego spadku mocy.Jeśli jest to naprawdę nie wielki.Mogę polecić ta instalację :smile:
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
Mr.Jay 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 29
Skąd: Oswiecim
Wysłany: 12-05-2011, 11:13   

hej ja sie podepne, gdyz tez myslałem nad instalacja stag 4 ale kilka warsztatow odradziło mi ja twierdzac ze nie sa przystosowane do wiekszych mocy takich powyzej 100 kucykow Jak sie do tego ustosunkujesz-jecie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo