Zawieszenie |
Autor |
Wiadomość |
grand20 [Usunięty]
|
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2011, 16:10
|
|
|
Po pierwsze amortyzatory tylne nie będą pasować, bo w aukcji napisane jest, że mocowanie na widelec. A rocznik twojej pumy ma mocowanie na oczko |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2011, 16:22
|
|
|
cena 1400 hmmm ostatnio ktos kupil gwint do pumy za chyba ok 1800 wiec wybralbym gwint.
firmy nie pamietam, ale dowiadywalem sie o gwint Weitec-a to koszt 2100 zl |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 03-05-2011, 16:28
|
|
|
jest już temat o zawieszeniu. Wystarczy poszukać. A co do apexa sie nie wypowiadam- jedno słowo badziew |
_________________
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
|
|
|
|
grand20 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2011, 13:19
|
|
|
ok a powiedzcie mi dlaczego tył mi lekko siada po zrobieniu około 500 km z troszkę większym obciążeniem i tak jest przez 4-5 dni a później wszystko wraca do normy ?? |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2011, 14:50
|
|
|
kupiłeś ten zestaw za 1400 zl ?? |
|
|
|
|
grand20 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2011, 15:38
|
|
|
nie kupiłem bo jestem w anglii niedługo wracam i będę zmieniał ale kupię raczej gwint moze taki jak w linkach wyżej mi kolega podał a tył mi siada na seryjnych amortyzatorach dodam jeszcze że sprawdzalem amorki na stacji i wszystkie 4 miały po 75 %. po powrocie z anglii szykuje mi się dłuższa wyprawa ok 2500 km no i będę troszkę załadowany więc musze coś zrobić z tym zawieszeniem |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2011, 17:09
|
|
|
ok ok panie posterunkowy.
Tylko przy gwincie, zapomnij o jakim kolwiek komforcie |
Ostatnio zmieniony przez Opoya 08-05-2011, 20:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grand20 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2011, 19:11
|
|
|
sorki Gaydek spieszyłem się ma ktoś pomysł co zrobić z tym zawieszeniem ?? gdzieś kiedyś czytałem że amorki olejowe męczą sie i potrzebują chwilkę żeby do siebie wrócić.. możliwe to?? |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 07-05-2011, 19:35
|
|
|
lewadzki napisał/a: | ok ok panie posterunkowy.
Tylko przy gwincie, zapomnij o jakim kolwiek komforcie | gwint gwintowi nie rowny. Znajomy ma leona na gincie i jest bardziej konfortowo niz u mnie na samych springach. Wszytko zalerzy jak serynie auto bylo twarde. Bo jesli seria byla twarda to ju zadnymi zabiegami nie zrobimy miekiego zawiasu |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
Ostatnio zmieniony przez Opoya 08-05-2011, 20:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
xxxKLIMAxxx
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 37 Skąd: Niepołomice
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 14-07-2011, 17:31
|
|
|
Moim zdaniem warto. |
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2011, 17:47
|
|
|
Gaydek a znajdziesz jakiś gwint do Pumy 97rok ?
Bo ciężko w tym temacie... |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 14-07-2011, 17:53
|
|
|
Ja mam Pumę z 1997 i gwint AP. W czym problem? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|