Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
"Ford Puma - drapieżny tylko z nazwy?"
Autor Wiadomość
Magenta 
AKA Misia vel Nika


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009
Posty: 928
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-05-2011, 20:15   "Ford Puma - drapieżny tylko z nazwy?"

Zgrabnie napisany artykuł o Pumie:
http://www.autocentrum.pl...-tylko-z-nazwy/
g:)
_________________
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-05-2011, 10:41   

Szczególnie wzmianka o silniku, który powstał przy współpracy z Hondą :lol:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 15-05-2011, 11:33   

i z tą kierownicą to wyskoczył... :572: jak pierwszy raz wsiadałem do Pumy to pomyślałem: "jaka fajna mała kierownica :mrgreen: :mrgreen: "
_________________
 
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2011, 14:00   

dokładnie, mam tak za każdym razem jak się przesiadam ze swojego do samochodu mojej żony
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 15-05-2011, 14:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Magenta 
AKA Misia vel Nika


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009
Posty: 928
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-05-2011, 14:16   

Czepiacie się szczegółów. :lol: Dżołk, oczywiście.
Pomimo tych oczywistych błędów nadal uważam, że artykuł jest napisany zgrabnie i dobrze się go czyta. Styl w artykułach z branży motoryzacyjnej kuleje, i to bardzo, a ten tekst ma szansę zainteresować Pumą czytelnika.
A dziś o Pumie już mało kto pisze...
_________________
 
 
Ognisty 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 325
Skąd: Żory
Wysłany: 15-05-2011, 22:07   

"fotele przednie charakterem raczej pasują do statecznego auta dla staruszka"
Bez przesady lecz ja na te fotele siadam z "pełnym zaangażowaniem" a sama jazda w nich (dosłownie) jest dla mnie zawsze frajdą.
Mały bagażnik hmmmm, ktoś tu chyba nie wie co to mały bagażnik, dzisiaj samochody mają je olbrzymie, lecz jak na tamte czasy i na gabaryty auta sportowego to ma bardzo duży bagażnik.
Reszta opisu jest wporządku :)
_________________
http://www.youtube.com/Ognisty89
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 16-05-2011, 11:53   

Cytat:
pasują do statecznego auta dla staruszka

Porównanie trochę nietrafione, ale coś w tym imo jest, szczególnie, gdy mówimy o wersji po lifcie. Kto siedział np. w seryjnym tzw. sportowym fotelu kierowcy / pasażera w BMW ten ma porównanie.
 
 
MKT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-05-2011, 12:03   

Jak dla mnie siedzenia całkiem nieźle trzymają. A fakt, że wsiadanie(wpadanie do auta) i wysiadanie (wygramolenie się z auta) nie jest taki proste (ja ani wysoki ,ani otyły). Dla staruszka się nie nadaje.
 
 
 
Agusiaczek 


Dołączyła: 25 Lut 2011
Posty: 280
Skąd: Piaski / Lublin
Wysłany: 18-05-2011, 07:55   

fajny artykuł ... poza paroma wadami jakie przedstawia to myśle że może zachęcić potencjalnego kupca Pumy... :razz:

dobrze że jeszcze piszą o Pumie :mrgreen: milo się czyta :)
_________________
Bo ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy..
 
 
Agnesqa 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Thistle
Dołączyła: 06 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: Żywiec
Wysłany: 28-05-2011, 14:39   

No nawet dość przyjemnie napisane... Zgodze się z przedmówcami, nt kierownicy, foteli i bagażnika. Nie ma co narzekać, wszystko jest idealnie dopasowane.
Cytat:
średnio auto zadowala się 8 l/100 km

ja w trasie schodzę do ok 6l/100 km ... silnik 1,7 potrafi być oszczędniejszy niż się wydaje :wink:
_________________
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 28-05-2011, 14:42   

zgadza się,wystarczy trzymać go w granicach 110-130 i wtedy spalanie tak wychodzi :smile:
przetestowane na własnej...pumce :mrgreen:
doszedłem do wniosku,że pumex na długie trasy jest oki :wink:
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
Agnesqa 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Thistle
Dołączyła: 06 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: Żywiec
Wysłany: 28-05-2011, 14:54   

Dokładnie tak jak piszesz, max 130, więcej i tak nie za bardzo masz gdzie pojechać bo stan dróg jest masakryczny :roll: i autka szkoda.
Co do długich tras to w sierpniu planujemy wypad nią do Francji, więc okaże się ile spali ;) Mam nadzieję, że będzie grzecznym kotkiem :mrgreen:
_________________
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-05-2011, 22:01   

no chyba nie powiecie ze oyginalne fotele maja jakikolwiek charakter sportowy ? Jesli ktos tak mysli,to chyba nie jezdzil np. na fotelach recaro, ktore wg mnie przynajmniej w 1.7 powinny byc w serii.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo