tłusta plama pod samochodem |
Autor |
Wiadomość |
CikCiak
& Tygrys
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008 Posty: 1171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 21-08-2009, 16:11
|
|
|
Teraz mam nauczkę, aby nie jeździć po nieznanym terenie ciemną nocą.... |
_________________ Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy
|
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-08-2009, 19:33
|
|
|
CikCiak napisał/a: | Teraz mam nauczkę, aby nie jeździć po nieznanym terenie ciemną nocą.... |
CikCiak, znalazłem starą fakturę. Miska kosztowała mnie 143,00zł., ale było to w maju 2008r. |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
MKT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-05-2011, 13:54
|
|
|
A ja walnąłem spodem silnika, że aż zadzwoniło:). Taki był podjazd nieładny. No i cieknie. Dzisiaj jadę do mechanika będziemy spawać. Oby zawieszenie silnika nie było uszkodzone.
Jakoś mi się wydaję, że akumulator tak za bardzo trzęsie. W sumie nie pamiętam jak to było przy włączonym silniku. Jakby mógł ktoś napisać jak to jest w sprawnej Pumce byłbym wdzięczny, bo nie wiem ,czy się nie doszukuje.
Co do przecieku to bardzo delikatnie kapie. Nie dolewałem oleju od 5 dni a jeszcze nie jest poniżej min. |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-05-2011, 11:58
|
|
|
o ile dobrze pamiętam to powinienem jeszcze mieć kompletną miskę (obie części) olejową. jak coś to mogę sprzedać za sensowną kasę. nie sądzę żeby spawanie miski było dobrym pomysłem ze względu na fakt iż to jest stop lekki. |
|
|
|
|
MKT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-05-2011, 08:08
|
|
|
Już po wszystkim, zaspawane łączny koszt to 250 zł. Samo spawanie 120. Okazało się, że wcześniej miska nie była spawana tylko klejona, od środka nałożona szpachla ,żeby mniej kleju poszło:). Musieli nadlewać, spora dziura była, stąd taki koszt. No i miałem na drugi dzień wszystko gotowe. tak w ogóle za ile chciałeś sprzedać miskę wojteks?. Na allegro nie widziałem tańszej niż 200. |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-05-2011, 08:59
|
|
|
Kompletna miska nie więcej jak 150zł. I miałbyś całą, sprawną. No ale trudno. |
|
|
|
|
MKT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-05-2011, 11:57
|
|
|
Chodziło mi o czas, do tego doliczyć jeszcze przesyłkę. Z tego co wiem to jest trochę nadlane. Więc myślę,że będzie trwalsze od oryginału. |
|
|
|
|
ivek
puma 1.7 125 km
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 372 Skąd: oborniki
|
Wysłany: 24-05-2011, 21:13
|
|
|
wczoraj z nieznanych mi faktów poszła miska olejowa, cały olej na parkingu przed firma!
Szybkie holowanko do szwagra odkręcenie miski bajecznie proste jak dobrze pamiętam 14 lub 16 śrub miska wyczyszczona i do firmy spawającej stopy alu , koszt spawania jedyne 50 zł i najlepsza reakcja faceta, ze to miska od samochody bo myślał ze od quada
i teraz pytanie do osób wymieniających miskę. czy miedzy miska a blokiem silnika była podkładka czy jedynie silikon uszczelniający? Bo ja u siebie miałem silikon czerwony.
jeszcze drugie pytanie co myślicie o stosowaniu takiego silikonu zamiast uszczelek
po za tym muszę stwierdzić ze miski od 1,7 i 1,4 się różnią
od 1,4
od 1,7 |
_________________ Pozdrawiam wszystkich a w szczególności ciebie Gość
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-05-2011, 23:08
|
|
|
Fabrycznie stosowany jest silikon. Nie wiem jak w innych silnikach, ale w Pumie nie ma uszczelki standardowej (gumowej lub metalowej), tylko tzw. uszczelka w płynie (paście, kremie, smarze - różnie to nazywają). |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
CikCiak
& Tygrys
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008 Posty: 1171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 25-05-2011, 16:28
|
|
|
Sama wymieniałam miske olejową i Adam zamawiał specjalna uszczelkę. Wcale nie ładował tam silikonu.
Ja ma taką uszczelkę tzn miałam w poprzedniej mojej Pumie, gdzie miske wymieniałam
http://www.motoneo.pl/t/z1/ELR025.450 |
_________________ Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-05-2011, 16:43
|
|
|
Hmm... moje informacje są jeszcze z czasów gdy Paweł (i Adam pewnie też) pracowali w ASO. Może od tego czasu się zmieniło... |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
MKT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-05-2011, 09:12
|
|
|
Nie ma normalnej uszczelki tylko płynna. Specjalny silikon do misek olejowych, Potwierdzam.
Jak się ktoś uprze to, jakąś uszczelkę znajdzie i założy. |
|
|
|
|
|