Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silne grzechotanie na wysokich obrotach
Autor Wiadomość
zasada99 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 121
Skąd: Rypin
Wysłany: 14-06-2011, 13:41   Silne grzechotanie na wysokich obrotach

Witam,
Od dłuższego mam problem, gdy przycisnę Pumę na wyższe obroty zaczyna coś grzechotać tak jakby z silnika. Najgorzej wyje pomiędzy 4 - 5 tys. obrotów.
Pomóżcie zdiagnozować co to może być. .;)
_________________
Jeżdżę z głową.
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 15-06-2011, 09:28   

Raczej przez net nikt ci nie doradzi co to może być. Najprościej to podjechać do jakiegoś dobrego mechanika i to jak najszybciej. U mnie np. grzechotanie na wysokich obrotach oznaczało sypiący się rozrząd. Wygiął się napinacz i pasek tarł o obudowę. Gdy pojechałem do mechanika pasek miał już 0,5cm szerokości więc radzę nie lekceważyć dziwnych dźwięków dochodzących z silnika. Oczywiście to tylko mój przykład a dźwięk może dochodzić z jakiegoś rezonującego elementu.
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
zasada99 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 121
Skąd: Rypin
Wysłany: 16-06-2011, 00:56   

No i Pumcia Padła (podczas ścigania się po mieście). ;(
Gadałem z znajomym mechanikiem przez telefon to stwierdził, że to rozrząd.
Więc moją Pumę na razie czeka postój, do czasu gdy zdobędę troszkę kaski.
_________________
Jeżdżę z głową.
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2011, 08:52   

Będę złośliwa (albo po prostu szczera) - masz to na własne życzenie. Kto rozsądny ściga się mając taki problem z samochodem? Ciesz się, że to nie 1.7, tam byłoby dużo gorzej.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 16-06-2011, 09:07   

Niestety... tak to już jest gdy ignoruje się dziwne dźwięki dochodzące z silnika. Miejmy nadzieję że nie masz dużego spustoszenia w silniku. Powodzenia w naprawie.
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2011, 11:55   

wąski napisał/a:
Najprościej to podjechać do jakiegoś dobrego mechanika i to jak najszybciej. U mnie np. grzechotanie na wysokich obrotach oznaczało sypiący się rozrząd.

heeh, a trzeba było się słuchać ...
oby tylko cię mocno po kieszeni nie pociągnęło
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 17-06-2011, 12:15   

zasada99 napisał/a:
Pumcia Padła (podczas ścigania się po mieście). ;(
No i po zaworach... :/
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
KRECiK 
Black Eyed PUMA


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 68
Skąd: Katowice
Wysłany: 17-06-2011, 12:21   

Nie chcę złowróżyć, ale mojemu znajomemu poszedł rozrząd w BMW 3 E36 1.8 tds, w trakcie jazdy w zimie, właściwie w wigilię (jechałem wtedy jako pasażer), przy dohamowywaniu silnikiem do świateł z 60 km/h, redukcji z 4 na 3, nie miał żadnych wcześniej obiawów, że coś mogło być nie tak, a jeździ spokojnie bez szaleństw i dba o samochód jak może, sprawa skończyła się remontem silnika, ponieważ przy tym wszystkim jeden z tłoków poszedł w wióry, koszt około 3500 zł.
_________________
B. lack
E. yed
P. UMA
 
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2011, 12:53   

i jak? miałeś chłopaku jakieś oględziny już , jakaś wycene?
 
 
KELLUNIA 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 23 Cze 2010
Posty: 86
Skąd: MIŃSK MAZOWIECKI
Wysłany: 22-06-2011, 18:44   

No i ja jestem ciekawa ile chłopaka ta naprawa kosztowała...też mam 1.4 i też pasek strzelił,z tą różnica że na wolnych obrotach...głowicy jeszcze nie zdjeli wiec nie wiem jaki bedzie koszt naprawy...ale myśle ze w granicach 1500zł wszystko zależy od tego ile zaworów pogięło..czekam na info od zasada99 ile jego to kosztowało :razz:

[ Dodano: 11-07-2011, 20:00 ]
Haaa a ja juz wszystko wiem...a więc pasek mi nie strzelił a tylko rolka sie urwała,głowicy nie trzeba robic i ogólnie to nic poważniejszego...kupiłam nową rolke,pasek i uszczelkę pod pokrywe i cała impreza mnie kosztowała 162zł.... :mrgreen: moja pumi już jezdzi :grin:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo