Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
Wysłany: 28-06-2011, 14:21
Ja też mam taką nadzieję, chyba że był to dziwny zbieg okoliczności że na podmienionej pompie silnik pracował bez zarzutu. Pożyjemy zobaczymy. Fakt faktem że moja pompa oleju była do niczego i prędzej czy później konieczna byłaby wymiana.
_________________ BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...
BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody
Coś do zabawy... jakieś AMG...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
Wysłany: 28-06-2011, 14:58
Ja powoli tracę już nerwy do pumy. Okazuje się, że po raz kolejny musi być rozbierany rozrząd z powodu zsuwającego się paska. Do tej pory jako przyczynę traktowaliśmy uszkodzony napinacz, ale okazuje się, że po wymianie jest tak samo. Po ściągnięciu osłony zauważyłem lekkie bicie na zębatce przedniej. Podejrzewam, że to może być przyczyna. Jeśli ktoś ma taką część na sprzedaż lub chociaż orientuje się jak to jest z jej wymianą (koszty) to proszę o info. Przez tą usterkę już poszło z portfela tyle kasy, że mamy ochotę pumę przerobić na żyletki...
Ostatnio zmieniony przez mlody3eci 01-07-2011, 14:53, w całości zmieniany 1 raz
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
Wysłany: 28-06-2011, 17:23
Myślę że chodzi ci o kółko zębate wariatora faz. Jeżeli tak to z wymianą na używkę będzie ciężko. Część praktycznie nie dostania osobno, jedynie z wałkami lub całą głowicą. Nikt nie chce sprzedawać osobno. Nowa to koszt ok 1000-1100zł. Ale poszukaj może uda ci się gdzieś znaleźć.
_________________ BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...
BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody
Coś do zabawy... jakieś AMG...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum