Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 22:08 |
TCS |
Autor |
Wiadomość |
Patriqs
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 248 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2005, 10:17
|
|
|
hmm...no może i tak...ale ten zgrzyt to może tylko ABS ;/ |
|
|
|
|
miro0906 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2005, 15:51
|
|
|
ABS dziala tylko przy hamowaniu |
|
|
|
|
Patriqs
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 248 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2005, 15:57
|
|
|
a nie jest to test ABS? |
|
|
|
|
Ania
mój śliczny kotek
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 23 Wrz 2005 Posty: 105 Skąd: Zabrze / Tarnów
|
Wysłany: 07-12-2005, 16:18
|
|
|
Teraz juz wiem, co oznacza ten zgrzyt, bo sprawdziłam, dobrze przyjrzałam się kontrolkom i oponka ze żwirkiem się wyświetla, czyli mam TCS |
_________________ Drapiezna i słodka - jak Biały Tygrys i Czarna Kotka |
|
|
|
|
czołg [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2005, 16:32
|
|
|
W trakcie jazdy? Czy testu? |
|
|
|
|
Ania
mój śliczny kotek
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 23 Wrz 2005 Posty: 105 Skąd: Zabrze / Tarnów
|
Wysłany: 07-12-2005, 16:48
|
|
|
czołg napisał/a: | W trakcie jazdy? Czy testu? |
Nie rozumiem
Zgrzyt jest jeden, po ruszeniu i przejechaniu ok.10-15m, potem juz nic nie zgrzyta, więc to chyba ten test, co nie?
A kontrolka zapala sie po wł.silnika i znika, jak reszta. O to Ci chodziło? |
_________________ Drapiezna i słodka - jak Biały Tygrys i Czarna Kotka |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2005, 23:48
|
|
|
Ania, ja tez mam ten zgrzyt..ale mysle ze to nie zaden test niestety... |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
czołg [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2005, 09:23
|
|
|
Zgrzyt jest testem a lampka w czasie jazdy od TCS-u nie musi się zapalac. |
|
|
|
|
foo
W pyteczke
Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 764 Skąd: Manila
|
Wysłany: 09-12-2005, 04:27
|
|
|
dokładnie...
hmm, niedługo zderze się z zimą pierwszy raz w tym roku... cieeeeekawie będzie |
_________________ powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up! |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2005, 23:48
|
|
|
A dlaczego mi nie zgrzyta? |
|
|
|
|
Bacha
& Łasia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005 Posty: 587 Skąd: Nisko
|
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2005, 00:10
|
|
|
Mój może i nie zgrzyta, ale dzisiaj go testowałam i napewno działa !!!
Mam takie pytanie: czy od razu po odpaleniu silnika trzeba ruszyć, żeby zgrzytał, czy jak poczekam kilka minut na włączonym silniku i ruszę to dopiero wtedy będzie zgrzytał?
Czy jak stoję w miejscu po odpaleniu to powinien zgrzytać ? |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-12-2005, 00:23
|
|
|
Zapalasz silnik...ruszasz.. 1 bieg...zmiana na 2 i zgrzytniecie |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2005, 01:26
|
|
|
Zgrzytnięcie jest niezależne od biegu tylko od obrotów. Test jest przeprowadzany podczas jazdy w okolicy 2 tys. obrotów. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
SKUTER81
SKUTER
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 10 Gru 2005 Posty: 83 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 29-12-2006, 13:47
|
|
|
hej widze tu troche niejasnosci wiec:
-pumki mające tcs mają kontrolkę(test jest oponka ze żwirkiem)która zapala się przy wlaczaniu silnika i gasnie po 3 sek-jak tak macie jest wszystko o.k
-nawet przy właczonej trkcji np.ruszamy na sniegu koła moga buksować a system dziala-no bo trakcja przyhamowuje buksujace się koła ale jak juz jest tak ślisko to nie mozna zwiększyć siły przyhamowania bo co-koła msiałyby stanąć?
-zgrzyty sa dwa-1 który sprawdza sobie i jest przy 25km/h a nie na 1 czy 2 biegu(wydaje wam sie tak bo przy tej prędkosci zmieniacie bieg z 1 na 2 ale ja zjezdzam z gorki na luzie i tez ma zgdzyt przy 25km/h więc to zalezy od predkosci a drugi zgrzyt podobny do dzwieki abs czyliy zgrzytanie ciagłe(tykanie, ocieranie się czegośc trudne do opisania...)ale jak cos takiego słyszycie przy ruszaniu na 1 albo przy dodaniu gazu na 2 ale do 40km/h to wlaczas sie wlasnie kontrola trakcji-raz wiecej przyhamowuje raz mniej-zalezy ale dziala wtedy!
ja mieszkam pod holerna górką i raz bylo tak slizko ze trakcja dzi;lala-nos stop zgrzytalo ale sie zakopalem i koła i tak sie słizgały(sprzeglo niezle przypaliłem, chodz minimalnie go używałem-smrud) |
_________________
|
|
|
|
|
|