Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
powycierane krawędzie opon
Autor Wiadomość
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 01-07-2011, 00:02   powycierane krawędzie opon

Magenta napisał/a:
Patryk181, obniż Pumkę najmocniej jak się da - będziesz miał wymówkę, dlaczego wolniej jeździsz. ;)
Jak to mówią, low but slow czy slow but low - whatever. :mrgreen:

Tast napisał/a:
Dobre! Nie słyszałem tego powiedzenia :D
To taka obecna wymówka Zahariash'a.... :P

gleba fajnie wygląda ale z drugiej strony mało praktyczna...
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 04-07-2011, 10:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
domimaster 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 359
Skąd: ZPY/ZS
Wysłany: 01-07-2011, 10:43   

albo kupuje się goodyear f1 ;D swoja droga dobrze się na nich śmiga, gorzej jak mocno popada :572: :573:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2011, 13:26   

ja mam F1 w procku, makabra jeśli chodzi o głośność,
Jarek, to co tak szybko ci się starły ??
 
 
KRECiK 
Black Eyed PUMA


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 68
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-07-2011, 18:54   

Gleba fajnie wygląda ale na postoju :mrgreen: , w jeździe to jest nie do zaakceptowania przy polskich drogach, dlatego wymyślili coś takiego jak air ride
http://youtu.be/mV5lvdEHtb8 :grin:
_________________
B. lack
E. yed
P. UMA
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-07-2011, 15:57   

Zahariash napisał/a:
Krawędzie mam powycierane od napieprzania w nadkola, jak w padam w jakieś nierówności przy większej prędkości. :evil:
Z obu stron masz powycierane opony? Bo jesli od wewnetrznej strony to moze trzec o kielich amora.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2011, 17:14   

Na "szczęście" od zewnętrznej :sad:
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 04-07-2011, 11:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-07-2011, 21:14   

Zahariash, czyli masz zle dobrane et felg. Ja mialem glebe -50 i nic nie obcieralo
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2011, 21:25   

Może, choć wątpię. Zaznaczam że ociera tylko przy większych prędkościach i na nierównościach.
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 04-07-2011, 11:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2011, 22:19   

hmm, ale niestety maya moze miec racje :neutral:
w pumie w serii niestety kolka sa bardzo schowane, natomiast nie oszukujmy sie, zamowiles mega ET i pumka poszla w dol, natomiast takie ET bylo by ok w przypadku zawieszenia w serii.
no ale kto nie ryzykuje . . . ;-)
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-07-2011, 09:58   

Zahariash, bije o zaklad ze kupiles felgi tak jak mowili na forum zeby bylu na "rowno" z nadkolem. do tego doszla gleba i masz taki efekt. Zawieszenie pracuje ugina sie i wtedy wlasnie obciera. A ze wystepuje to przy wiekszych predkosciach to tylko dlatego ze wystepuja wieksze sily.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 06-07-2011, 10:36   

Ja po przygodach z ET 15 i 16 wróciłem do ET dedykowanego do Pumy a przynajmniej zbliżonego do dedykowanego (teraz mam, o ile mnie pamięć nie myli, 35). I obecnie, nawet przy "zglebionym" gwincie, na zakrętach, patelniach, hopach, tąpnięciach, podjazdach i zjazdach (Zahariash był, widział) nic, absolutnie nic nie obciera. Druga kwestia to prowadzenie, imo warto pozostać przy dedykowanym dla Pumy ET.
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-07-2011, 11:19   

Gaydek, mozna bawic sie z ET ale wtedy nie ma mowy o duzej glebie. Jedynie co teraz moze kolega zrobic to jesli jest mozliwosc skrecic twardosc na maksa lub delikatnie podniesc auto do gory. Bo wymiana felg raczej odpada :)
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2011, 12:26   

Raczej podniosę :evil:
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-07-2011, 13:07   

Pytanie podstawowe. Ile gwint obniza wzgledem seri w swoim maksymalnym ustawieniu? I od tej wartosci idziesz powoli na dol. A ranty nadkoli obklej tasma jak zostanie na jiej slad wiadomo bedzie ze juz za nisko i dobija.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2011, 14:06   

Zahariash napisał/a:
Raczej podniosę

yyyy :???: :???: :???:
eee eee

yyyy zatkało mnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo