powycierane krawędzie opon |
Autor |
Wiadomość |
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
Wysłany: 01-07-2011, 00:02 powycierane krawędzie opon
|
|
|
Magenta napisał/a: | Patryk181, obniż Pumkę najmocniej jak się da - będziesz miał wymówkę, dlaczego wolniej jeździsz.
Jak to mówią, low but slow czy slow but low - whatever. |
Tast napisał/a: | Dobre! Nie słyszałem tego powiedzenia
To taka obecna wymówka Zahariash'a.... |
gleba fajnie wygląda ale z drugiej strony mało praktyczna... |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/94903
|
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 04-07-2011, 10:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2011, 13:26
|
|
|
ja mam F1 w procku, makabra jeśli chodzi o głośność,
Jarek, to co tak szybko ci się starły ?? |
|
|
|
|
KRECiK
Black Eyed PUMA
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 01-07-2011, 18:54
|
|
|
Gleba fajnie wygląda ale na postoju , w jeździe to jest nie do zaakceptowania przy polskich drogach, dlatego wymyślili coś takiego jak air ride
http://youtu.be/mV5lvdEHtb8 |
_________________ B. lack
E. yed
P. UMA
|
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 02-07-2011, 15:57
|
|
|
Zahariash napisał/a: | Krawędzie mam powycierane od napieprzania w nadkola, jak w padam w jakieś nierówności przy większej prędkości. | Z obu stron masz powycierane opony? Bo jesli od wewnetrznej strony to moze trzec o kielich amora. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2011, 17:14
|
|
|
Na "szczęście" od zewnętrznej |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 04-07-2011, 11:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 03-07-2011, 21:14
|
|
|
Zahariash, czyli masz zle dobrane et felg. Ja mialem glebe -50 i nic nie obcieralo |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 03-07-2011, 21:25
|
|
|
Może, choć wątpię. Zaznaczam że ociera tylko przy większych prędkościach i na nierównościach. |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 04-07-2011, 11:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 03-07-2011, 22:19
|
|
|
hmm, ale niestety maya moze miec racje
w pumie w serii niestety kolka sa bardzo schowane, natomiast nie oszukujmy sie, zamowiles mega ET i pumka poszla w dol, natomiast takie ET bylo by ok w przypadku zawieszenia w serii.
no ale kto nie ryzykuje . . . |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 06-07-2011, 09:58
|
|
|
Zahariash, bije o zaklad ze kupiles felgi tak jak mowili na forum zeby bylu na "rowno" z nadkolem. do tego doszla gleba i masz taki efekt. Zawieszenie pracuje ugina sie i wtedy wlasnie obciera. A ze wystepuje to przy wiekszych predkosciach to tylko dlatego ze wystepuja wieksze sily. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 06-07-2011, 10:36
|
|
|
Ja po przygodach z ET 15 i 16 wróciłem do ET dedykowanego do Pumy a przynajmniej zbliżonego do dedykowanego (teraz mam, o ile mnie pamięć nie myli, 35). I obecnie, nawet przy "zglebionym" gwincie, na zakrętach, patelniach, hopach, tąpnięciach, podjazdach i zjazdach (Zahariash był, widział) nic, absolutnie nic nie obciera. Druga kwestia to prowadzenie, imo warto pozostać przy dedykowanym dla Pumy ET. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 06-07-2011, 11:19
|
|
|
Gaydek, mozna bawic sie z ET ale wtedy nie ma mowy o duzej glebie. Jedynie co teraz moze kolega zrobic to jesli jest mozliwosc skrecic twardosc na maksa lub delikatnie podniesc auto do gory. Bo wymiana felg raczej odpada |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2011, 12:26
|
|
|
Raczej podniosę |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 06-07-2011, 13:07
|
|
|
Pytanie podstawowe. Ile gwint obniza wzgledem seri w swoim maksymalnym ustawieniu? I od tej wartosci idziesz powoli na dol. A ranty nadkoli obklej tasma jak zostanie na jiej slad wiadomo bedzie ze juz za nisko i dobija. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2011, 14:06
|
|
|
Zahariash napisał/a: | Raczej podniosę |
yyyy
eee eee
yyyy zatkało mnie |
|
|
|
|
|