Opel Tigra czy Ford Puma? |
Autor |
Wiadomość |
Magenta
AKA Misia vel Nika
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009 Posty: 928 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-10-2011, 15:09
|
|
|
Bardzo ciekawy artykuł |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2011, 15:17
|
|
|
Tez poczytałem
I w sumie wygrywa Puma |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2011, 15:41
|
|
|
Taki sobie artykuł... bez fajerwerków.
W niektórych sprawach mija sie z prawda np, w Pumie aluminiowa jest tylko gałka zmiany biegów, reszta to pomalowane na srebrno plastiki, fotele w Tigrze sa mieksze, ale owiele gorzej trzymaja w zakretach,
Cytat: | Widać wyraźnie, że są to motory żywcem przeniesione z modeli bazowych, choć silnik Pumy 1.7 zdecydowanie się tu wyróżnia. |
reporter (jeśli tak go mogę nazwać) zapomniał dodać lub nie wiedział, ze silnik 1,7 był stworzony tylko i wyłącznie dla Pumie był montowany w żadnym innym aucie.
osobiście nie do końca zgadzam się z tym, że silniki w Pumie o tyle wiecej zużywaja paliwa, by w ogóle było by to warte wspomnienia. moje doświadczenie jest takie ze moja Puma 1,7 palila dosłownie minimalnie wiecej niż matki Tigra 1,4. |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2011, 18:22
|
|
|
Artykuł na żenująco niskim poziomie. Sam bym lepiej napisał |
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-10-2011, 18:29
|
|
|
Zahar, należy się cieszyć, że jeszcze na temat Pumy piszą |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2011, 20:21
|
|
|
powiem inaczej... gdyby nie Puma to o Tigrze by w ogóle nie pisali |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 05-10-2011, 09:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
nomka
&płomyczek
Dołączyła: 24 Mar 2007 Posty: 2751 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-10-2011, 15:14
|
|
|
ooooo i to jest dobrze powiedziane Hadzi :) |
_________________ Chrysler Crossfire 3.2 V6 |
|
|
|
|
Innos
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 36 Skąd: Opoczno/Radom
|
Wysłany: 05-10-2011, 18:48
|
|
|
ciekawy artykuł, choć moim zdaniem napisany tak ogólnikowo.
Wydaje mi się, że w pumie są lepiej wyprofilowane siedzenia ;p ale to już chyba do oceny indywidualnej.
A co do tylnej kanapy, to bez wątpienia w naszej pumie jest o wiele wygodniej.
W kwestii wyglądu zewnętrznego Tigra bardzo mi się podobała, dopóki nie ujrzałem pumy |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 05-10-2011, 19:37
|
|
|
Mnie kilkanaście lat temu (sic!) próbowano na Tigrę namówić , ale się nie dałem . |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 05-10-2011, 20:56
|
|
|
A mi stylistycznie o wiele bardziej pasują właśnie tylne siedzenia z Opla. I tak rzadko ktokolwiek tam siedzi, a te Tigrowskie moim zdaniem wyglądają super . |
|
|
|
|
Jarek1993
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 55 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 06-10-2011, 19:20
|
|
|
Tast, to nie są siedzenia tylko plastikowe krzesełka z minimalną ilością obicia : )
Moim zdaniem największym plusem Pumy jest sylwetka i obłe kształty które w dalszym ciągu mogą i się podobają : ) Tigra pare latek wcześniej została stworzona i choć pewnie w tamtym czasie była atrakcyjna to po latach moim zdaniem trochę się postarzała . |
|
|
|
|
|