Przesunięty przez: Gaydek 29-10-2011, 16:04 |
Zapytanie :) o podłączenie pod kompa Obroty silnika ;/ |
Autor |
Wiadomość |
seba_diablo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 27-10-2011, 10:22 Zapytanie :) o podłączenie pod kompa Obroty silnika ;/
|
|
|
Jest ktoś może z Bydgoszczy kto ma możliwość podpięcia mojej Pumy. Mam kilka problemów z obrotami i nie wiem gdzie szukać przyczyny ;/ pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez seba_diablo 27-10-2011, 21:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2011, 13:35
|
|
|
Jest kilka tematów na forum odnośnie obrotów...
Poszukaj i znajdziesz co możesz samemu zrobić |
|
|
|
|
seba_diablo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 27-10-2011, 21:40
|
|
|
Szukałem ale chyba nic nie pasuje ;/ a wiec przy zmianie biegu oraz kiedy wrzucam bieg jałowy obroty nie spadają lub lekko rosną. Spadają dopiero jak się całkowicie zatrzymam. kiedy tak obroty w czasie jazdy na biegu jałowym mam około 2 tyś to jak lekko szybko dam gazu na dosłownie sec. to wszystko wraca do normy (obroty spadają );/ Reset kompa nic nie daje ;-/. Jeszcze zauważyłem że jak jest ok to silnik trzyma obroty gdzieś w okolicach 800 a 900 a jak coś się dzieje to zawsze powyżej 1000 a 1100 w czasie postoju. Krokowy już czyściłem ale nic nie daje. macie jakieś inne propozycje co mogę sprawdzić lub przeczyścić. |
|
|
|
|
kolargol
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 521 Skąd: Radom
|
Wysłany: 27-10-2011, 21:42
|
|
|
sprawdź czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza |
_________________ |
|
|
|
|
seba_diablo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 27-10-2011, 21:46
|
|
|
wszystkie przewody przy przepustnicy całe ;/ sprawdzałem to już kilka razy |
|
|
|
|
crxdor
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-10-2011, 07:51
|
|
|
seba_diablo, czujnik prędkości pojazdu (ten w skrzyni do którego wchodzi linka od prędkościomierza) |
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-10-2011, 08:05
|
|
|
jeszcze przepływomierz i sonda |
_________________ obecnie Megane II diesel(ble) |
|
|
|
|
seba_diablo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28-10-2011, 09:13
|
|
|
crxdor napisał/a: | seba_diablo, czujnik prędkości pojazdu (ten w skrzyni do którego wchodzi linka od prędkościomierza) | linka prędkościomierz działa jak należny pokazuje prędkość (co mam w tym sprawdzić)
bania, przepływomierz wyczyścić
a jest możliwość osobiście jakoś sprawdzić miernikiem sonde |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 29-10-2011, 16:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-10-2011, 09:42
|
|
|
seba_diablo napisał/a: | przepływomierz wyczyścić |
tak. odkręcić i delikatnie pędzelkiem albo lepiej izopropanolem (czy jakoś tak) w spreju. |
_________________ obecnie Megane II diesel(ble) |
|
|
|
|
seba_diablo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28-10-2011, 10:12
|
|
|
Dzisiaj tak przed pracą zrobię + ponowny reset kompa(czyszczenie zrobię zgodnie z opisem zamieszczonym na Forum). Dam znać czy coś się zmieniło po pracy. |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 29-10-2011, 16:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
crxdor
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-10-2011, 12:05
|
|
|
seba_diablo, no ma ma bo z tego czujnika idzie jakaś kostka z dwoma przewodami i właśnie steruje obrotami przy toczącym się aucie i zatrzymującym przerabiałem to licznik może chodzić poprawnie na kompie wywali błąd |
|
|
|
|
seba_diablo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28-10-2011, 21:36
|
|
|
Po wyczyszczeniu przepływomierza nadal to samo bez zmian ;/ przed pracą kupiłem nowe świece i kable. Jutro mam wolne wiec zaczynam dokładnie szukać przyczyny. Dam znać jak coś nowego będzie lub jakieś inne objawy wystąpią. aaaaa dodam tylko ze auto kupione kilka dni temu ;/ |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2011, 22:11
|
|
|
seba_diablo, zamiast wydawać kasę i w ciemno wymieniać "graty", lepiej poszukać błędów. Skoro nikt w Twojej okolicy nie ma możliwiści bezpłatnie sprawdzić co słychać w kompie Twojej Pumy, to albo poszukaj warsztatu ze skanerem (odpłatnie), albo... wpadnij do Warszawy |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
seba_diablo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 31-10-2011, 18:26
|
|
|
Wymienione świece oryginalne Moto Craft
ponownie przeczyszczony krokowy tym razem w benzynie eks.(wcześniej WD-40) + nowa podkładka (uszczelka jego)
Wyczyszczony dokładnie przepływomierz
i ................... Pumka śmiga aż miło Nawet mi się zdaje że ma większego kopa
wygrałem na na małym ulicznym wyścigu z scorpio 2,9 |
|
|
|
|
ar2r
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 175 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 03-11-2011, 15:46
|
|
|
seba_diablo
WD-40 nie nadaje się do czyszczenia takich rzeczy jak "krokowy" czy przepływomierz bo zostawia tlusty nalot.Najlepszy do tego jest chyba alkohol(spirytus) lub właśnie benzyna ekstrakcyjna. |
|
|
|
|
|