Układ dolotowy + stożek |
Autor |
Wiadomość |
BuLaS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 206 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: 19-01-2012, 18:49 Układ dolotowy + stożek
|
|
|
Witam.
Wczoraj zakupiłem ten oto układ dolotowy + stożek http://allegro.pl/uklad-d...2058910482.html i chciałem was zapytać co o tym sądzicie .
A tak na marginesie to w którym miejscu zamontować filtr na odmę |
_________________
|
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 19-01-2012, 18:57
|
|
|
Tak jak masz na obrazku z aukcji |
|
|
|
|
bariwo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 22 Wrz 2009 Posty: 114 Skąd: Marki k/ Warszawy
|
Wysłany: 19-01-2012, 19:54
|
|
|
Ja myślę, że wyrzuciłeś pieniądze w błoto, a wystarczyło poczytać wątki tutaj na Forum.
Dość szczegółowo opisywałem swoje krótkie doświadczenia dokładnie z tym stożkiem. Głośno, spadek mocy w niskim zakresie obrotów i tyle. Sprzedałem jednemu z Kolegów tutaj na Forum ten stożek za 50 PLN. A sam sobie założyłem wkładkę K&N do seryjnej puszki. I dźwięk jest i moc jest. |
|
|
|
|
BuLaS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 206 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: 22-01-2012, 13:44
|
|
|
No to po założeniu moje odczucia są bardzo miłe m.in. fajniejszy głos silnika jest . |
_________________
|
|
|
|
|
bariwo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączyła: 22 Wrz 2009 Posty: 114 Skąd: Marki k/ Warszawy
|
Wysłany: 23-01-2012, 21:09
|
|
|
Fajniejszy głos silnika miałbyś też ze sportowej wkładki, bez konieczności montowania stożka. Ja bardziej ciekaw jestem Twoich odczuć związanych np. z elastycznością silnika, jego "wkręcaniem się" na obroty etc. Bo w moim przypadku, przy dokładnie tym samym filtrze, wrażenia były negatywne.
A z ciekawości zapytam jeszcze: co to za łożyska kosztowały 400 PLN (te z opisu Twojego) ??? Jakieś specjalne zamawiałeś? Bo średnia cena 1 sztuki do Pumy to ok. 50 PLN. 100 PLN/komplet. Ciekawi mnie więc te 400 PLN. Bo to 4 razy więcej niż norma. |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 23-01-2012, 21:37
|
|
|
miałem ten filtr w poprzedniej pumce. dzwiek ok a co do elastycznosci silnika, zgodze sie z bariwo, wcześniej miałem K&N o wiele lepiej |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
BuLaS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 206 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: 23-01-2012, 21:53
|
|
|
tusia8510,
Tak jak koleżanka powiedziała odnośnie tych łożysk nie mam tanich zamienników za 50 zł lecz dobre a to co tam mam napisane to jest od razu z robocizna .
A co do filtra to na moje właśnie mam dobre wrażenia wchodzi ładnie na obroty większa moc jest może coś źle mieliście dopasowanie albo jakiś problem ze strony silnika itp nie jestem w tym fachowcem ale na moje lepiej auto śmiga , zryw mocniejszy , ładniejszy odgłos silnika a jak wejdzie na obroty to dopiero bajka może się postaram i zrobię mały filmik odnośnie tego jak się sprawuje głos i moc ale nie obiecuje . Teraz muszę zająć się problemem z woda by doprowadzić to do porządku.
Ale się rozpisałem |
_________________
|
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 23-01-2012, 22:01
|
|
|
No może i coś było złe dopasowane nie wiem i już sie raczej nie dowiem |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
BuLaS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 206 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: 23-01-2012, 22:03
|
|
|
Może wy macie racje może ja mało ważne każdy inaczej odczuwa
Jak najprościej sprawdzić ile auto dostało kucyków poprzez zamontowanie go ?? |
_________________
|
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 23-01-2012, 22:10
|
|
|
Za dużo to pewnie nie dostała najlepiej to na hamowni. ale niech się ktos inny wypowie co o tym myślą . |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-01-2012, 23:22
|
|
|
BuLaS, kucyków od samego stożka nie dostanie. Pojedź na hamownię, to się zdziwisz.
Wiem, że Pusia robiła takie testy, poszukaj na forum, na pewno to opisała. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2012, 01:18
|
|
|
Z tego co pamiętam, to po pomiarach Pusi wyszło iż lepiej mieć zwykły filtr niż stożek
A kucy od stożka to może Ci ubyć, a nie przybyć
Myślisz, że wkręca się lepiej - wydaje ci się, bo po prostu bardziej deptasz gaz w podłogę i słuchasz dzwięku |
|
|
|
|
daro85
Fanatyk Forda Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 24-01-2012, 12:40
|
|
|
Zgadzam się z bariwo bo sam mam dedykowaną wkładkę K&N i wiem że dźwięk jest super i fajnie wchodzi na obroty( oczywiście potrzebny jest jeszcze fajny wydech. u mnie dedykowany Ulter). W poprzednim aucie miałem dolot dedykowany K&N i potwierdzam, sam stożek nic nie daje, oprócz dźwięku. Musisz bardziej auto kręcić na wyższe obroty żeby przyspieszał. Miałem jeszcze przelotowy wydech i strumienice zamiast katalizatora. Fajnie strzelał z wydechu:)
Ale po tych przeróbkach spalanie zwiększyło się o 2,5 litra |
_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li |
|
|
|
|
|