Wysłany: 10-01-2006, 02:40 Zgrzyty w skrzyni biegów
Mam "kocia" od kwietnia i jezdzi znakomicie ale...ostatnio podczas jazdy na jedynce i dwojce slychac zgrzyty tylko na niskich obrotach....i przy ostrzejszym ruszaniu na jedynce nie umiem tego opisac....zle sie z tym jezdzi...co to moze byc nie wiecie???
Ostatnio zmieniony przez Boogie 20-08-2006, 23:27, w całości zmieniany 1 raz
Może kontrola trakcji się włącza wtedy też tak zgrzyta, tylko ona działą do 40km/h
_________________
sober [Usunięty]
Wysłany: 10-01-2006, 09:31
Czesc... Nie wiecie jaki moze to byc koszt... Bo mam ostatnio troche wydatków zwiazanych z "kociem" ... jakis MIłY człowiek, chyba cofajac, zniszczyl piękną buzie mojego maleństwa I takim sposobem mam do wymiany maske, zderzak i prawą lampe...co najlepsze nie wiem kto to bo zostawiłem samochód przed akademikiem na 1,5 godz.....Nieźle nie
Dołączyła: 19 Gru 2005 Posty: 282 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 10-01-2006, 11:01
Ja też tak mysle,że to synchronizator to on odpowiada za płynną zmianę biegów. Sprawdz może najpierw stan oleju. Skrzynia z 500zl używana będzie kosztowała.
_________________ POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r
Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 206 Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 10-01-2006, 13:19
Kontrola trakcji w Pumie działa nawet do niższych prędkości (rzędu 25km/h). Opis usterki wskazuje jednak na synchronizatory. Można je spokojnie wymienić, ale bez ściągania skrzyni ani rusz
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005 Posty: 587 Skąd: Nisko
Wysłany: 10-01-2006, 19:49
a co do wyciagania skrzyni to nie radze tego robic samemu... no chyba ze ktos ma pozonny warsztat i przede wszystkim pojecie ... wiem cos o tym sam sobie sprzeglo wymienialem ale fajna zabawa byla łasia.
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 206 Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 11-01-2006, 11:00
Jak słusznie zauważył/a łasia - jeśli nie robiłeś tego wcześniej (choćby w innym aucie), nie zabieraj się za to samodzielnie. A przy okazji po ściągnięciu skrzyni sprawdź sobie stan sprzęgła - zarówno tarczy jak i docisku, dobrze byłoby również rzucić okiem na koło zamachowe (choć tam nie ma w zasadzie co się dziać ). W razie czegoś to najlepszy moment na wymianę.
sober [Usunięty]
Wysłany: 11-01-2006, 20:13
Napewno jest to najlepszy moment na wymiane.....Tylko, że kurcze z kasą teraz krucho...sami wiecie
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 206 Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 12-01-2006, 20:36
Ale nikt Ci nie mówi, żebyś od razu wymieniał! Sprawdź, skontroluj, oceń. I jeśli trzeba, to bierz kredyty! Bo jeśli zaniedbasz teraz, to może się okazać, że pewnego dnia po bileciki MPK śmigał będziesz! (czego nie życzę)
Shakira [Usunięty]
Wysłany: 28-10-2006, 01:12
ochoooo widze,ze temat dla mnie, teraz mam to samo 1 i 2 na niskich obrotach zgrzyta delikatnie,ale mnie az sciska.synchronizator?a obejdzie sie bez wymiany skrzyni jesli to tylko synchronizator?poziomu oleju jescze nie sprawdzilam.wole tu sie zapytac,bo jak to z mechanikami bywa,powiedza:wymieniac na nowe.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum