Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pracuję jak diesel i stracił kopa
Autor Wiadomość
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2012, 19:00   

Drobna uwaga - odkręcenia samej kostki z układem od całości przepływomierza potrzebny jest tzw. pin torx, czyli torx z dziurką. Nie pamiętam tylko jaki numer.

Któryś z czerwonego pudełka na pewno będzie pasował:
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 18-04-2012, 20:12   

Wtrące trzy grosze :P :
Można też wyczyścić przepływomierz wyjmując całe jego mocowanie z airboxa i z rury idącej do przepustnicy.
Foto poglądowe:
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2012, 20:28   

Można, ale nie jest to zbyt wygodne, nie da rady dobrze go wyczyściić, a na dodatek łatwo można uszkodzić. Przepływomierz to wbrew pozorom bardzo delikatne urządzenie.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
hojrak 
1st Electric Orange


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 489
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-04-2012, 10:01   

potrzeba Torxa z dziurką nr 20 tutaj dokładny opis:
http://klubpumy.pl/printv...884d1e825ddfcaa

edit:
ups już link wrzucony wcześniej:P nie zauważyłem:)
_________________
Był Jest
 
 
 
TomSon 
Rider of the storm


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Cieszanów
Wysłany: 21-04-2012, 09:04   

Jest maly problem sruba byla zakrecona na amen probowalem rowniez zrobic naciecie i udalo sie ale jest maly problem... stop z ktorego wykonana jest sruba jest zbyt mieki i srubokret rowniez nie daje rady chyba poprostu ja rozwierce a pozniej zastapie ja czyms lepiej wykonanym

[ Dodano: 22-04-2012, 21:12 ]
W środę zabieram się za rozwiercenie śruby od przepływki wyczyszczę ją i zobaczę co wtedy, jeżeli to nie pomoże bocznikowy (możecie podać jakąś instrukcję jak to zrobić?) a co myślicie o preparatach czyszczących silnik "od środka"? Np. preparaty do czyszczenia zaworów czy jakieś ulepszacze czy ceramizery? Wiem że trochę odbiegam od tematu...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo