Mechanizm opuszczania szyb. |
Autor |
Wiadomość |
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 31-07-2012, 13:47
|
|
|
No właśnie, dlatego powinni dawać też zdjęcie od dolnej części , co rzadko czynią
Może ktoś pamięta ktory to powinien być ??
Ale IMO chyba trafiłeś patrząc na ten ze sklepu forda :
http://www.ford-esklep.pl...ct-FO-07910/478
Ejjj Kto go kupił przyznać się !
[ Dodano: 03-08-2012, 17:31 ]
Zamówiłam dokładnie taki jak ten co dał trojan6, wyygląda tak samo jak ten ze sklepu forda i pasuje. Już wymienione, jak na razie działa. |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
MKT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-08-2012, 10:46
|
|
|
Właśnie mi przyszedł od strony kierowcy za 20 zł z przesyłką w idealnym stanie:). A myślełem, że tylko ja jestem taki sprytyny i zamówiłem od foki:). |
|
|
|
|
rapart
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-06-2013, 19:44
|
|
|
Dzisiaj zabrałem się za wymianę kilku części i... stanąłem na pierwszej - na przycisku sterowania od strony pasażera. Stary był rozwalony, podłączyłem nowy i nic, ani drgnie. Sterowanie z lewej strony również nie otwiera prawej, ale lewą już tak. Czy prąd do szyby pasażera gdzieś jeszcze idzie? Przez centralny? Wkładkę zamka? Nie mam pojęcia, o co chodzi na tę chwilę... |
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM |
|
|
|
|
rapart
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-06-2013, 12:28
|
|
|
Prąd jest - silniczek umarł, zamawiam nowy. A tak w ogóle to przeraża mnie myśl projektantów, którzy na razie wszystko tak umieszczają, żeby tylko utrudnić życie...
EDIT:
Postanowiłem jeszcze rozebrać silniczek szyby i okazało się, że było jakieś zwarcie i jedna szczotka się zawiesiła, podtapiając "kosz". Wyszlifowałem, szczotka chodzi, silniczek działa, ale... robi kilka obrotów i staje - szyba ani drgnie... Gdzieś się zablokowała...
EDIT2:
Szyba zablokowała się na środkowej prowadnicy, która była po prostu zardzewiała. Oczyściłem wszystko, nasmarowałem i działa wszystko prawidłowo
Kilka fotek z prac:
|
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM |
|
|
|
|
KarasTRS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-06-2013, 12:59
|
|
|
U mnie jest inny problem, jednak równie irtyujący.
Jak są te 2 kostki od strony kierowcy, które wpina się w przełącznik sterowania szybami (prawa, lewa), to coś podziało się złego z kostką odpowiedzialną za stronę pasażera. Plastik sie musiał ukruszyć 1 właścicielowi, całość trzymała się na słowo honoru i klej, ostatnio puściło.
Pod czym szukać tej części, bo na allegro nie mogę namierzyć.
Chodzi o tą kostkę z diodą. |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-06-2013, 08:53
|
|
|
kup uzywana z innego auta rozkladanego na czesci, normalnie osobno nowej takiej kostki nie znajdziesz |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
KarasTRS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-06-2013, 18:44
|
|
|
To akurat wiem już wiem, tym bardziej, że mieszkam rzut beretem od giełdy samochodowej pod Poznaniem, generalnie na spacer tam mogę nawet iść
Chciałbym tylko wiedzieć, jak się to ustrojstwo nazywa, bo pod enigmatyczną nazwą ,,kostka'' niestety nic nie znalazłem. |
|
|
|
|
NELMAC
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 13-02-2014, 11:08
|
|
|
Witam mam problem z szybą od kierowcy szyba opuszcza sie bez zarzutów ale kiedy podnoszę ją z powrotem szyba do 1/3 podnosi sie dobrze a później się skrzywia w strone przedniej szyby i nie mogę jej dalej podnieść. Proszę o pomoc |
_________________ NELMAC |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2014, 12:11
|
|
|
Zdejmij tapicerke drzwi i zobacz co się dzieje. |
|
|
|
|
NELMAC
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 13-02-2014, 13:00
|
|
|
no właśnie patrzyłem i pytam czy ktoś miał coś podobnego |
_________________ NELMAC |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 13-02-2014, 18:17
|
|
|
Ja mam coś podobnego ale jeszcze nie tak hardcorowo tzn. jak szyba idzie do góry to przechyla się ku przodowi auta przez co zawija uszczelkę. Gdy ją opuszczę np. 5 cm i ręcznie dopchnę do dołu to wtedy zamyka się prawidłowo. Najprawdopodobniej w moim jak i w Twoim przypadku zużył się podnośnik szyby, chyba najlepiej wymienić na inny lub oddać do regeneracji. |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2014, 20:20
|
|
|
NELMAC, zobacz czy nie poluźniły się śruby łączące podnośnik (jego zielony plastikowy element) z szybą. Jeśli tak to przesmaruj wszystkie prowadnice i uszczelki szyby, podjedź szybą na samą górę i dokręć te dwie śruby. U nas tak było i ten luz powodował "przekaszanie"szyby i jej blokowanie przy podnoszeniu |
|
|
|
|
|