łącznik stabilizatora |
Autor |
Wiadomość |
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 02-10-2012, 18:15
|
|
|
sam robiłeś ?? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-10-2012, 18:18
|
|
|
nie |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 02-10-2012, 18:29
|
|
|
szkoda, liczyłem że ktoś mi powie jak to sięrobi |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-10-2012, 19:05
|
|
|
ja Ci moge powiedzieć jak to zrobić tylko pytanie czy posiadasz kanał lub podnośnik bo bez tego cięzko bedzie. |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 02-10-2012, 20:03
|
|
|
A co konkretnie chcesz robić trojan6? Pytam, bo może też będę w stanie pomóc.. Coś tam w zawieszeniu dłubałem . |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-10-2012, 21:36
|
|
|
zawiecha pumki nienalezy do tych bardzo skomplikowanych mercedesa G klasy czy citroena z hydrusami |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 02-10-2012, 22:21
|
|
|
Tast, dokładnie nie mam jeszcze nic koniecznego do zrobienia... ale jak jest okazja pomęczyć kogoś, aby wysilił się i przyczynił się dla "ludzkości" poprzez opisanie wsio i jak z fotkami, to dlaczego by nie
Dokładnie to chciałbym wyeliminować to, że nie mam idealnie kiery prosto, ale to chyba nie ten temat... |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-10-2012, 14:41
|
|
|
Ja się przymierzam do wymiany łączników stabilizatora więc jakby ktoś po krótce opisał jak się z tym jedzie?
Mam kanał.
Co trzeba amorek ścisnąć czy jak żeby to wyszło? |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-10-2012, 14:49
|
|
|
podnosisz dane koło na lewarku potem dobrze przełozyć na coś stabilnego np jakis stojak. i jeśli wiesz jak wygląda łącznik to wystarczy odkręcic w ekstremalnych przypadkach odciąć gumówka i wstawić nowy zakładasz koło 2 strona tak samo
[ Dodano: 03-10-2012, 18:04 ]
btw wymieniłem tuleje sworznie łączniki i nadal cos popiskuje z przodu co to moze byc skoro prawie wszystko zostało wymienione? ;/ końcówki drązkow?:|
[ Dodano: 04-10-2012, 23:56 ]
szarpak prawde Ci powie, przednie amory sie spociły do wymiany możecie mi polecić jakies? |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
COCKIN
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 83 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-03-2013, 12:26
|
|
|
Wie ktos jak zmienic gumki łacznikow ? Zadnym moim kluczem nie dalo sie dojsc, a mechanik zaspiewal 50 zł , gumki kosztowaly cale 6 zł ...
zdj 1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 14591 raz(y) 19,65 KB |
|
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 21-03-2013, 13:03
|
|
|
Wystarczy, że odkręcisz jedną śrubę. Tę, do której jest dojście (po prawej na zdjęciu). Wtedy możesz odgiąć trochę mocowanie i wymienić gumę. |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-03-2013, 09:53
|
|
|
oddaj to mechanikowi,po co sie meczyc Jakbys chcial fachowo to wymienic,to nalezy opuscic sanki i bez problemu odkrecisz 2 sruby bez nadwyrężania obejmy. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
BandiT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 52 Skąd: Trzciana
|
Wysłany: 23-03-2013, 10:23
|
|
|
ja to wymieniałem z jakiś miesiąc temu, nie wystarczy odkręcić jednej śruby żeby wymienić gumę, drugą też trzeba dosyć mocno popuścić bo inaczej lipa. Praca dla ludzi o stalowych nerwach |
_________________ BandiT |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 23-03-2013, 10:36
|
|
|
To ja nie wiem jakim cudem już trzy razy wymieniłem te gumy u siebie odkręcając tylko jedną śrubę.. |
|
|
|
|
|