Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 65 Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 23-12-2012, 16:34 Puma traci obroty i gośnie
Witam ;]
Mam problem z moją pumą - mianowicie puma dość często traci obroty i gaśnie.
Najczęściej dzieje się tak podczas parkowania, dojeżdżania do ronda, świateł.
Dodam, że problem utrzymywał się przez 3 tygodnie .. potem nagle zniknął i znowu sie pojawił
Co może być tego przyczyną
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
Wysłany: 23-12-2012, 17:00
Mi tez wlasnie sie cos takiego dzieje od czasu do czasu tylko ze to na zimnym silniku jak sie rozgrzeje jest OK wydaje mi sie ze jest to spowodowane silnikiem krokowym albo swiecami ale moge sie mylic nie jestem mechanikiem to tylko moje przypuszczenia
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 65 Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 24-12-2012, 13:07
Nie, nie ... do 2000 nigdy ;]
między 200 -900 ... skaczą i gaśnie ;o
Np. dziś przy jednym parkowaniu 3 razy zgasł ... rekord !
Nie wiem co jest grane ;/
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
Wysłany: 24-12-2012, 14:34
Czy wina nie lezy po stronie odpowiecznikia skrzyni korbowej ? Wydaje mi sie ze na forum mial juz ktos podobny problem i wymiana/przeczyszczenie odpowietrznika zalatwilo sprawe
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 65 Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 24-12-2012, 15:47
W mojej okolicy pojawił się "cudowny grupon" za 29 zł ;p
"Przegląd techniczny auta: kontrola elementów napędu, zawieszenia i układów (hamulcowego, kierowniczego, wydechowego, chłodzenia silnika, klimatyzacji), ocena ogumienia, stanu wycieraczek i oświetlenia zewnętrznego.
Diagnostyka komputerowa: szerszy obraz stanu technicznego pojazdu "
Może ta diagnostyka komputerowa coś wykarze ;]
Ostatnio zmieniony przez Opoya 25-12-2012, 00:37, w całości zmieniany 1 raz
Barman91, przy takich objawach, bez diagnostyki, a przynajmniej bez sprawdzenia kodów błędów ciężko będzie znaleźć usterkę. Może to być zawór wolnych obrotów, brudny układ paliwa (szczególnie wtryskiwacze), brudny lub uszkodzony przepływomierz, "lewe" powietrze lub parę innych przyczyn.
Dlatego rada - nie zastanawiaj się tylko zafunduj Pumce taki przegląd. Być może usterka będzie zdiagnozowana od razu, a Ty zaoszczędzisz czas i pieniądze
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
marek91
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 7 Skąd: Zabrze
Wysłany: 26-12-2012, 11:17
Jak kupiłem pumę to miałem tak samo, obroty oscylowały wokół 500, samochód gasł jak tylko wcisnąłem sprzęgło, czasami starczyło że włączyłem radio, światła i klimę, okazało się że silniczek krokowy jest odłączony, jak podłączyłem to obroty się wyrównały.
Sprawdź czy nie jest odłączony, jeśli kostka jest założona to sprawdź czy jest na niej napięcie na uruchomionym silniku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum