Ledy z allegro |
Autor |
Wiadomość |
Arca_1
Arca_1
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 141 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
Mr.Jay
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 29 Skąd: Oswiecim
|
Wysłany: 02-06-2011, 19:31
|
|
|
Nie mam zamiaru nikogo pouczac, ale sory 1-2cm w tą czy tamtą stronę to chyba nie ma znaczenia i myśle, że smiało można ogarnąć Aż nie moge sobie wyobrazić jak piesek biega wokół furki z linijką(atestowana:) ,także zależy na kogo się trafi Najgorsza jest ITD na nich trafic nie polecam, ale oni zatrzymuja najczesciej tiry lub bardzo ''zmęczone" autka Pzdr. |
|
|
|
|
Arca_1
Arca_1
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 141 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 03-06-2011, 10:05
|
|
|
Mr.Jay, zdażają się i tacy, ostatnio jeden z miśków pytał mnie o atest na nakładki na pedały, no ale to jeden na milion - może chciał troche monet Najważniejsze aby na przeglądzie się nie czepiali i miśki też, chociaż ich (co nie których)wiedza na temat świateł dziennych jest ale mała. |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2011, 18:44
|
|
|
waluś , a nad halogenami , tak żeby się nawet ewentualnie lekko stykały ?? |
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 03-03-2013, 13:54
|
|
|
1. Mam pytanko dotyczące tej fotki:
Chciałbym sobie też założyć ledy w tych miejscach, ale czy jest tam jakaś możliwość zdjęcia tego dolnego grila/kratki aby mieć tam łatwiejszy dostęp? Czy konieczne jest zdejmowanie całego zderzaka
No i smutne jest trochę to, że mi się tam ledy nie bardzo mieszczą, musiał bym przeciąć po jednym pionowym słupku w tej kratce.
Jakies pomysły? Wideo instruktarze? Ktoś ma fotorelację z montażu?
2. Mam też pytanko na temat elektryki takiego rozwiązania:
Chciałbym żeby te światła odpalały się dopiero po odpaleniu silnika (nie po zapłonie). Gdzie się można podpiąć łatwo pod +12V po odpaleniu (najlepiej w komorze silnika i tak żeby nie obciążyć już istniejącej instalacji)
Z góry dzięki za pomoc! |
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2013, 14:11
|
|
|
Nie musisz zdejmować zderzaka, kratkę można zdemontować. Tym zdjęciem bym się nie sugerował, wg przepisów odległość między wewnętrznymi krawędziami lamp powinna wynosić min 60cm (poszukaj w necie - są rysunki w wymaganymi odległościami) |
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 03-03-2013, 14:13
|
|
|
Dzięki, odległości mam w instrukcji od lamp, planuje je dać przy brzegach.
No nic zejdę chyba na ten zimny wiatr i popatrzę jak tą kratkę wyjąć (byłbym wdzięczny za podpowiedź, gdzie szukać śrub i zatrzasków) |
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 03-03-2013, 14:53
|
|
|
Dzięki bardzo, zszedłem, popatrzyłem i chyba rzeczywiście tylko 2 śrubki trzeba odkręcić pod rejestracją. Ale przełożę chyba zabawę na za tydzień bo wiatr ma chyba z -20st C
Ok, będę jeszcze wdzięczny za odp. na drugie pytanko. Skąd wziąć +12V po odpaleniu silnika, bo nie chcę żeby się świeciły jak tylko przekręcę zapłon |
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-03-2013, 14:59
|
|
|
Tak jak pisali poprzednicy, dostęp jest bezproblemowy.
Natomiast prawdą jest, że na tej fotce światła są za blisko siebie. Planowałam je odsunąć w same brzegi kratki, ale zanim to zrobiłam, sprzedałam Pumę (zamieszone zdjęcie to fotka mojej Pumy, tzn. wtedy była moja). |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 03-03-2013, 16:34
|
|
|
zygiboos napisał/a: | Ok, będę jeszcze wdzięczny za odp. na drugie pytanko. Skąd wziąć +12V po odpaleniu silnika, bo nie chcę żeby się świeciły jak tylko przekręcę zapłon |
W zestawie z lampami powinieneś dostać moduł (automat), który załatwi sprawę.
Np.:
http://allegro.pl/automat...3003854554.html |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
Wysłany: 03-03-2013, 17:15
|
|
|
Te automaty są do du*y. Sam chciałem kupić światła do jazdy dziennej Philips DayLight 4, które posiadają taki automat. Wystarczy poczytać opinie w internecie i większość to opinie negatywne. Przez ten automat światła do jazdy dziennej mrugają po zgaszeniu samochodu lub potrafią się zapalać przy otwieraniu auta z pilota bądź też zamykaniu. Automat wykrywa spadki napięcia i powoduje bezpodstawne zapalanie się świateł. Dodatkowo ludzie piszą o zakłóceniach jakie wytwarzają te automaty.
Zobaczcie ile negatywnych opinii: http://cokupic.pl/produkt...--DRL-4-PHILIPS |
_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 |
Ostatnio zmieniony przez sharky 03-03-2013, 17:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 03-03-2013, 17:15
|
|
|
Cytat: | W zestawie z lampami powinieneś dostać moduł (automat), który załatwi sprawę |
No dzięki, jest to jakieś rozwiązanie, ale przy słabszym aku pewnie będzie się to rozwiązanie często mylić bo na bank wykrywa tylko różnicę w Voltarzu (13 zamiast 12V). Zresztą niby moje lampy mają jakiś automat już wbudowany (ale chyba tylko taki wyłączający je po zapaleniu innych świateł)
Wolał bym znaleźć jakieś kable idące od alternatora, coś co da mi pewne 12V po zapaleniu silnika. Kwestia gdzie szukać i jaki kolor. |
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 03-03-2013, 18:55
|
|
|
Wystarczy zastosować przekaźnik NC (normalnie zamknięty) który po przekręceniu kluczyka z stacyjce zasili ledy, a cewke przekaźnika podłączyć pod światła mijania, tym sposobem po włączeniu świateł cewka rozłączy styki w przekaźniku i ledy zgasną.
Proste, tanie i skuteczne |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2013, 18:59
|
|
|
Dukes, weź przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem pytanie zygiboos'a |
|
|
|
|
|