Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 09:52 |
Turbo i kompresor |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 23-05-2013, 09:08
|
|
|
Byl kiedys poruszany ten temat swapa i z tego co pamietam ciezko jest upchnac 2,0 z osprzetem do pumy, ale moge sie mylic ze v6 nie wejdzie chodz nigdy nie widzialem zeby ktos zrobil taki swap |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
zac93
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Chorzele/Warszawa
|
Wysłany: 23-05-2013, 13:23
|
|
|
A może kolega planuje to zrobić, że tak pewnie mówi o tym, że się zmieści co? |
|
|
|
|
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 23-05-2013, 19:21
|
|
|
To moze ja porusze temat nieco mam niecale 20k(Mozliwe ze bd miec wiecej) i z checia pobawie sie przy pumie mojej;) Co polecacie zrobic najpierw? jezeli wszystko wyjdzie ladnie i pieknie to obiecuje ze pokaze sie w paru miejscach |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 23-05-2013, 19:43
|
|
|
Za te pieniądze możesz kupić Pumę Speediego i zainwestować w jej strojenie, a później w heble i zawieszenie. Wtedy będzie ogień . |
|
|
|
|
daras
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 10 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 23-05-2013, 19:45
|
|
|
zac93 napisał/a: | A może kolega planuje to zrobić, że tak pewnie mówi o tym, że się zmieści co? |
pewnie mówi bo od tamtego roku już jeździ taka wydumką
co do2.0 to również wchodzi bez problemu |
|
|
|
|
zac93
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Chorzele/Warszawa
|
Wysłany: 23-05-2013, 19:58
|
|
|
daras, i dopiero teraz o tym mówisz? jak to chodzi, co jeszcze przy niej robiłeś? |
|
|
|
|
jahty
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Thistle
Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 352 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-05-2013, 17:24
|
|
|
Beliar Mieszkasz w Policach koło Szczecina i nic się nie odzywasz?
Już 2 albo 3 razy zlot regionalny robiliśmy
Tym bardziej jak chcesz przyinwestować trochę w Pumkę to trzeba coś ogarnąć |
_________________
|
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-05-2013, 18:52
|
|
|
Tast, Prawdę mówiąc to nie głupie..zaoszczędzi się jakieś 4tyś to po pierwsze....po drugie zaoszczedzi się jakieś kilka miesięcy stania w garażu. Po trzecie nie trzeba będzie zamawiać nic z zagranicy..Belgia-wałki CatCamsa, Anglia- regulowane kółko co też trwa i kosztuje..
NIestety chyba nadal do Pumy turbo nic nie ma...więc trzeba by było kombinować na włąsną rękę z orurowaniem, spawaniem, wydechem, umiejscownieniem turbiny itp..a tutaj wsio już zrobione Cała najgorsza robota
Za taką kwotę to można by było zainwestować w heble. Ewentualnie zakuć dół silnika na co potrzeba jakieś 5tyś, drobna lakierka i autko marzenie
Jakby dół silnika był zakuty to...jesoo...turbina jest przygotowana żeby dmuchać co najmniej 0.8 bara a wtedy...matko boska 250KM minumum |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 29-05-2013, 17:26
|
|
|
speede ile ci to pali w ogole ? i co trzeba bylo jeszcze zrobic przy Twoim ? powiem ci mozliwe ze zakupie pume Twoja a swoja pogonie
a tascika przepraszam zagapilem sie |
Ostatnio zmieniony przez Beliar 29-05-2013, 17:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
|
|
|
|
daras
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 10 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 30-05-2013, 17:46
|
|
|
tyle że na chwile obecną ta puma szału nie robi osiągami, skoro Turbo nie wystrojone, na seryjnych wtryskach, ecu nie podpięty do tego odprężoy to jeździ gorzej niż seryjne 1,7 n/a |
|
|
|
|
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 30-05-2013, 18:28
|
|
|
szczerze to wolalbym kupic juz takie cos mniejsza pojemnosc a wiecej mocy i nic nie musialbym dokladac: http://otomoto.pl/honda-civic-turbo-C29103505.html
jak to powiedzial moj kolega na co brac sie za cos do czego nie ma czesci;) bo to ani nie jedzie ani nie wyglada |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2013, 20:26
|
|
|
hmm po co ? po to, zeby miec cos innego a nie cos oklepanego.
swoja droga chlopczyku, to chyba bez sensu gadac, skoro pierw piszesz , ze masz chec kupic, by za "5min " napisac ze wolisz honde. . .
idac dalej twoim tokiem pisania, to po co w takim razie masz pume ? ? |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2013, 21:12
|
|
|
daras napisał/a: | tyle że na chwile obecną ta puma szału nie robi osiągami, skoro Turbo nie wystrojone, na seryjnych wtryskach, ecu nie podpięty do tego odprężoy to jeździ gorzej niż seryjne 1,7 n/a |
oj nie wiesz co mowisz |
|
|
|
|
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 30-05-2013, 21:16
|
|
|
puma to moj blad zyciowy:) wiecej na takie auto sie nie rzuce
byly checi ale widze ze musialbym dolozyc do czegos nie skonczonego a poza tym kij wie ile to pojezdzi a jeszcze cos by sie rozsypalo i wtedy placz i zbieranie kasy:)
takze zostaje przy tym co mam i nie mam zamiaru nic w niej grzebac ani kupowac kolejnej pumy.
dzieki za uwage ale juz nie wtracam sie w ten temat bo jest bez sensu |
|
|
|
|
|