Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 12-08-2012, 23:01
Problem może też tkwić w takiej szarej kostce (wymiary może 5x5cm) schowanej pod radiem, do której są poprowadzone kabelki czujnika poziomu paliwa. U mnie "mój" elektryk poprawił lutowanie na tej kostce i problem niedziałającej kontrolki paliwa ustał, wszystko działa tak jak trzeba.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 24 Skąd: Berlin
Wysłany: 27-08-2013, 22:59
dołączę się do tematu umnie zapala się rezerwa za szybko jest to ok czy nie
tzn zapali się szybciej nisz jak najdzie na pole czerwone
nieraz zgaśnie ale bywa i tak ze nie-gaśnie
tak jak by się zawieszała co to morze być za problem czy to nie-jest problem
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 28-08-2013, 07:25
Nie jest to tak do końca okej. Za zapalanie się rezerwy w odpowiada moduł, o którym napisałem powyżej. Niemniej jednak nie przejmowałbym się tym. Chyba, że masz tak, że potrafi Ci zapalić się w momencie gdy masz 1/2 baka lub pełen.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 23 Paź 2013 Posty: 7 Skąd: wrocław
Wysłany: 10-11-2013, 11:17
Witam mój problem polega na tym ,że po zgaszeniu silnika i wyjeciu kluczyka ze stacyjki poziom paliwa dalej jest widocvzny.Wskazówka nie opada tylko widać ile mam w baku paliwa.Co to może być??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum