luzy na łożyskach tylnych |
Autor |
Wiadomość |
felix77
"TheCat"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 70 Skąd: nowy targ
|
Wysłany: 04-02-2014, 18:33
|
|
|
ZeRT możemy sobię rękę podać gdyż ja też mam LPRy........... i są jaja z nimi takie jak opisujesz wygląda na to że Włosi dobrą to robią tylko pizze i makarony kupilłem inny zestaw...montaż jutro wieczorem więc napewno dam znać co i jak i jakie mam zestawy zamontowane żeby można było patent na to złapać i żeby inni klubowicze i użytkownicy Pumek się nie wku.... Opoya podaje namiar na solidną polską firmę i u niej działa..ja mam inny zestaw i zobaczymy czy też spasuje... mam nadzieję gdyż sprawa tych hamulców tylnych kosztuje mnie już blisko tysiak... 2 komplety bębnów, dwa komplety łożysk..nakrętki...no masakra jakaś. dobrze że chłopak co mi majstruje wszystko przy Pumce ma serce i kasuje mnie ulgowo Te hamulce to poza konserwacją ostatnia sprawa jak narzaie gdyż mechanikę mam kompletną już w zeszłą sobotę wymieniłem nawet katalizator na nowy... |
_________________ W NOCY WSZYSTKIE "KOTY" SĄ CZARNE |
|
|
|
|
ZeRT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Cuirass
Dołączył: 25 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: WWA
|
Wysłany: 05-02-2014, 10:04
|
|
|
Masakra... Czekam na wieści z frontu Felix. |
|
|
|
|
felix77
"TheCat"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 70 Skąd: nowy targ
|
Wysłany: 05-02-2014, 20:07
|
|
|
No i po montażu zmieniłem bębny i łożyska się dało gładko dociągnąć nie cieszę się jednak zbytnio przedwcześnie...odczekam kilka dni niech się "ułożą" wtedy sprawdzimy czy są luzy czy nie.. jesli będzie ok to wystosuję orędzie do klubowiczów czego unikać i jaki zestaw łożysk i bębnów polecać żeby nikt już nie musiał tak jak ja wydać blisko tysiaka na tą zdawałoby się prostą naprawę.. Dzieki ZeRT odezwe się niebawem i będzie jasność w temacie hamulcy tylnych. w razie gdybyś czegoś potrzebował to wrzuć info i telefon na Priv to chętnie służę również pomocą
[ Dodano: 23-02-2014, 13:15 ]
Problem luzowania to już historia Uwaga na bębny LPR - to one są przyczyną problemu |
_________________ W NOCY WSZYSTKIE "KOTY" SĄ CZARNE |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
|
|
|
|
Barbara3121958
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 16 Sie 2012 Posty: 193 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-03-2014, 21:00
|
|
|
felix77, Twoje doświadczenia z bębnami są przykre i współczuję Ci. Dzięki opisowi przez Ciebie zaistniałej sytuacji wiem jakich bębnów unikać. |
|
|
|
|
felix77
"TheCat"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 70 Skąd: nowy targ
|
Wysłany: 11-03-2014, 23:02
|
|
|
Forum służy do tego żeby sobie pomagać i rozmawiać o problemach naszych Pumek więc nijako był to mój obowiązek |
_________________ W NOCY WSZYSTKIE "KOTY" SĄ CZARNE |
|
|
|
|
SlyPlayer
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 9 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 21-04-2015, 11:28
|
|
|
Witam. Aktualnie borykam się z luzami tylnych kół. Mam nowe łożyska (Optimal i SKF), nowe bębny (Hans Pries TOPRAN). I problem polega na tzm że nie można skasować luzu praktycznie wogóle.
Domyślam się że to wina bębnów.
Ma ktoś z Was sprawdzone "tańsze" bębny? |
_________________ Ford szybciej stoi niż inni jeżdżą... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|