Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 28-08-2013, 14:58
To może ja zacznę bo oddaje w poniedziałek auto do blacharza więc jestem w temacie
Przeczytałem cały ten temat ale nie widziałem na żadnym zdjęciu jak wygląda Puma po wstawieniu reperaturek z Golfa więc poszukałem po internetach i znalazłem kilka tematów na forach z UK. Tam stosuje się reperaturki dedykowane do Pumy, do kupienia w Niemczech lub przednie błotniki od Peugeota 206.
Rachunek jest prosty, niemieckie reperaturki dla bogatych, te z 206'tki dla mniej zamożnych
Poniżej kilka linków do tematów na zagranicznych forach pokazujących jak to wyglądało przed, w trakcie i po wstawieniu reperaturek:
http://retrorides.proboar...tvictor?page=1&
W przyszłym tygodniu po odebraniu auta od blacharza wrzucę tutaj swoje zdjęcia
[ Dodano: 16-09-2013, 13:08 ]
Obiecałem, że wrzucę dla potomnych i wrzucam ale nie ma się czym chwalić bo robota została zje...
Z oddali jeszcze nie jest tak źle
Ale z bliska kiepsko to wygląda.
Nie wiem już kogo obwiniać, ale zacznę chyba od siebie bo miałem oddać auto do profesjonalnego zakładu naprawy powypadkowej pojazdów ale kosztowałoby to 1/3 ceny więcej (wiadomo, Poznań) i skusiłem się na domowych "fachowców". Sprawę najbardziej zepsuł blacharz, który ogólnie cieszy się bardzo dobrą opinią w okolicy. Dostarczyłem mu dwa błotniki od puga 206, dokumentację w postaci zdjęć z różnych for, ale jemu coś nie pasowało i zamiast wstawić całość to powycinał sobie kawałki błotnika i tak też wstawił, przez co łuki nie są idealnie "gładkie" i wygląda to tragicznie. Lakiernik przyłożył się trochę lepiej ale mógł chociaż mi przedzwonić, że to tak wyjdzie to bym pojechał z reklamacją albo spróbował wyciągnąć jakąś masą wypełniającą czy coś w tym stylu to nie, pomalował to tak jak jest i wygląda jak wygląda...
Na pochwałę zasługuje jedynie zabezpieczenie antykorozyjne bo zrobione jest to dokładnie i bardzo grubo, ale smród w aucie jest nie do wytrzymania.
No trudno się mówi, chciałem tanio i mam tanio, ale coś czuje, że po zimie Puma pójdzie do poprawki bo nie mogę po prostu patrzeć na te błotniki...
Same ceny wyglądają tak:
- wstawienie reperaturek, wyciąganie pasa tylnego i zabezpieczenie antykorozyjne 400 zł,
- lakierowanie dwóch błotników do przetłoczenia i całego tylnego zderzaka 400 zł.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 16-09-2013, 13:46
Z daleka wygląda dobrze. Z bliska... cóż. Miałem kiedyś też nadkola o podobnym wyprofilowaniu łuku z tyłu w Pumie i jeździłem... Ważne, żeby rdzy nie było, bo ona najbardziej wszystko szpeci.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 03-02-2014, 18:39
Cena rewelacyjna biorąc pod uwagę to zabezpieczenie antykorozyjne wykonane chyba z każdej możliwej strony i tak rozległe lakierowanie. Jak będziesz miał jakąś extra gotówkę można by to poprawić. Ale jak napisał Troj - najważniejsze, że nie ma rudej.
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
Wysłany: 15-02-2014, 20:17
Reperaturki z Golfa 3 (3 drzwiowy) wstawione i lakierowane w ASO Ford.
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 16-02-2014, 09:20
Zdradzisz ile ASO zawołało za taką usługę?
deejay [Usunięty]
Wysłany: 16-02-2014, 11:22
też jestem ciekawy
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
Wysłany: 16-02-2014, 11:23
95 zł za sztukę reperaturki, czyli 190 za obydwie.
Wymiana 2 stron i kawałka progu 500 zł.
Za lakierowanie nie płaciłem bo była stłuczka.
Na usługę blacharsko-lakierniczą 3 lata gwarancji.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 16-02-2014, 17:22
Zróbmy ankietę z wypisanymi wszystkimi rodzajami (modelami aut) reperaturek jakie stosowali klubowicze w swoich Pumach do naprawy nadkoli. Wtedy będzie wiadomo które pasuję najlepiej. W tym roku też się za to zabiorę ale totalnie nie wiem, które wybrać. W tym temacie jest kilka o ile nie kilkanaście propozycji i bądź tu mądry. Puman, Twoje reperaturki są od Golfa III 3-drzwiowego, czy rok produkcji też się liczy w przypadku zakupu reperaturek? Bardzo ładnie u Ciebie to wyszło, podoba mi się. Pamiętasz może jakiej firmy/jakiego producenta miałeś te reperaturki?
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
Wysłany: 16-02-2014, 18:31
W przypadku Golfa 3 generacji rocznik nie gra roli, ważne żeby był w wersji 3 drzwiowej. Reperaturki kupował serwis, ja powiedziałem im jedynie jakie będą pasować.
Stworzyłem po przeczytaniu całego wątku takie zestawienie pasujących reperaturek:
Golf 3 tylko w wersji 3 drzwiowej lub cabrio
Seat Ibiza rocznik 1996 3 drzwiowy
Ford Escort 3 drzwiowy
Jeśli blacharz przyłoży się do pracy to z reperaturkami z Golfa będzie wyglądać tak jak na moich zdjęciach.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 16-02-2014, 19:50
A ja dodam, że pasują również przednie błotniki od Peugeota 206, większość Pum w UK ma zrobione z nich reperaturki, kilka stron przedtem podałem nawet linki do efektów jak to wychodzi. Również mam wstawione takie reperaturki ale nie dogadałem się z blacharzem i powstawiał sobie te błotniki po kawałku, a nie w całości i wygląda to jak wygląda, plus taki że rdzy nie ma.
Puman,
Rewelacyjny Ci to zrobili i w sumie na normalne pieniądze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum