Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 09-03-2014, 03:22
Jeśli masz faktycznie Pumę z 2001 roku to musisz mieć licznik elektroniczny, a co za tym idzie nie masz linki prędkościomierza Ale wracając do tematu, tak jest to dość poważny problem ale żeby go dokładnie zbadać musisz odstawić auto do specjalistów, którzy zmierzą ciśnienie sprężania w cylindrach bo być może któryś gar przepuszcza. Druga możliwość to nieszczelne uszczelniacze zaworowe i raczej ku temu bym się skłaniał, w Fordach to dość popularny problem
Piccardo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 07 Mar 2014 Posty: 36 Skąd: Katowice
Wysłany: 09-03-2014, 07:53
Skoro to nie linka to co ja tam posiadam? Bo wymieniałem już sam czujnik i nic. A czy te uszczelki zaworowe wiążą się z poważna naprawą i drogą?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 09-03-2014, 09:24
Robi się offtop, zaraz dostaniemy od Gaydka po uszach Nie wiem czy prędkość pojazdu na licznik nie jest brana z czujnika VSS. Ale gdyby był on uszkodzony to auto by Ci niemiłosiernie szarpało i zapewne wywaliło jakiś błąd DTC. Zrób test wskaźników: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=6233, bo być może licznik lub jego wiązka jest uszkodzona.
Uszczelniacze zaworowe można wymienić raczej tylko po demontażu głowicy. Same uszczelniacze nie są jakoś specjalnie drogie ale wyciągnięcie i założenie głowicy z rozrządem to stosunkowo duże koszty (wymiana uszczelki pod głowicą, kolektorów, spuszczenie płynu chłodniczego itp.).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum