Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
specjalna dziura w tłumiku :)
Autor Wiadomość
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 12:46   specjalna dziura w tłumiku :)

Słyszałem że nie którzy aby zgłośnic swój samochów robią specjanly otwór na ostatnim łumniku.
Mianowicie:
-demontują tłumnik
-robią otwór (od góry) - aby nie był widoczny podczas przeglądu:)

Ma z was ktoś tak możę, jak duża musi być szczelina aby był ciekawy odgłoś?? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 29-03-2009, 13:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 29-03-2009, 12:48   

Ludzie, dajcie spokój. Nie idźcie szlakiem wytyczonym przez Calibry.
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 12:49   

pytam z ciekawości :razz:
 
 
Blado Niebieski
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 13:21   

To już lepiej wstaw sobie jakąś nową końcówkę z dyfuzorem jeśli nie chcesz zmieniać tłumika końcowego a nie baw się w robienie dziur :P
 
 
ivek 
puma 1.7 125 km


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 372
Skąd: oborniki
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 16-08-2009, 10:44   

mi się dziura sama zrobiła przy ostatniej puszce tłumika( zjada ja rdza) i teraz są jajca bo tłumik zrobił się cichszy na niskich obrotach a i na wyższych odrobinę charczy ale najlepszy jest jak silnik schodzi z obrotów to tak pufa dyskretnie fajne uczucie ale trzeba wymienić tłumik bo na przeglądzie się tego dopatrzą
_________________
Pozdrawiam wszystkich a w szczególności ciebie Gość
 
 
 
Murka i Murek 
pozytywnie zakręceni


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączyła: 08 Lut 2008
Posty: 523
Skąd: Ruda Śląska / Kraków
Wysłany: 18-09-2009, 07:30   

Nam się też zrobiły dwie "rdzawe" dziury w tłumiku. Nie powiem - dźwięk był fajny, ale na dłuższe trasy - zbyt głośny. Podczas wymiany tłumika rozpadł się w drobny mak :) Teraz jest Ulterek i też dobrze brzmi, a i w środku samochodu ciszej :)

Murka
_________________
śląscy gniewni :P :cool: :
 
 
 
Kolin 
NÓdziaŻ :D


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 842
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 14-11-2009, 20:31   

Nie lepiej zapodać coś z oferty allegrowych wydechów niż wiertarką dać czadu ?
_________________
Alfa Romeo 147 By Zender...

JTD powered by Cinsoft
 
 
 
Szpitalniak 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 331
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 15-11-2009, 20:17   

Moim marzeniem bylo podziurawić wiertarą puszke, gdy mialem malucha... :D
_________________
http://vader.joemonster.o...fa5bba7haha.gif
 
 
 
franekqwerty 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 61
Skąd: tu i tam
Wysłany: 26-03-2014, 17:55   

Od wczoraj moja Pumcia głośniej działa. Bałem się że coś jest nie tak w silniku. Podjechałem dziś na podnośnik i okazało się że z przedniej pierwszej części układu wydechowego jest mała dziurka od rdzy. Przyznam się, że teraz dźwięk jest fajny, głośne brzmienie, ludzie patrzą się na ulicy. Choć rok temu kupiłem sportowy tłumik, dopiero teraz efekty akustyczne są zadowalające dla mnie. I tu dwa moje pytania: czy jazda autem który ma dziurkę w rurze wydechowej zagraża jakoś trwałości czy awaryjności auta? Czy da się to jakoś zatuszować aby auto przeszło przegląd. Może założyć jakąś metalową opaskę zaciskową na rurę w miejscu gdzie jest dziurka?
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 26-03-2014, 19:48   

hmm jak to w pierwszej części to raczej nie bardzo żeby to zostało ponieważ jest tam dość wysoka temperatura a niedaleko są przewody od paliwa :) załatać się da jak masz troche umiejętności dospawania i kawałek blachy to możesz sam to sobie pospawać :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
franekqwerty 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 61
Skąd: tu i tam
Wysłany: 27-03-2014, 20:12   

Dziurki są obok łączenia ze środkową częścią wydechu. Sprawdzałem, wydobywa się lekko ciepłe spaliny na dół - na ulicę, nie na boki. Spaliny nie parzą, przypominają temperaturą nawiew z suszarki do włosów, więc problem przewodów paliwowych chyba nie istnieje.

Nie chcę tego załatać spawaniem, bo odgłos mi się podoba. Chcę tylko znaleźć jakiś sposób aby samochód przeszedł przegląd techniczny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo