Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
montaż sportowej kierownicy
Autor Wiadomość
felix77 
"TheCat"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 70
Skąd: nowy targ
Wysłany: 13-02-2014, 19:30   montaż sportowej kierownicy

zamierzam zmienić kierownicę na sportową i moje pytanie do tych którzy to robili..rozumiem że po rozłączeniu kostki poduszki powietrznej będzie się świecić kontrolka na desce. jak ominąć ten problem by po zamontowaniu kierownicy sportowej kontrolka poduszki się nie świeciła i nie denerwowała oczu :wink:
_________________
W NOCY WSZYSTKIE "KOTY" :) SĄ CZARNE :)
 
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2014, 19:58   

zamiast poduszki podpinasz rezystor, musisz go dobrać w zalezności od poduszki (różna rezystancja), koszt kilku-kilkunastu groszy w sklepie elektronicznym
 
 
felix77 
"TheCat"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 70
Skąd: nowy targ
Wysłany: 13-02-2014, 20:26   

a jaka jest wartość rezystancji takiej poduszki?? jak to sprawdzić?? taki rezystor można na allegro poszukać?? jesteś w stanie podrzucić jakąć fotkę jak to wogóle wygląda albo link na taki rezystor? Pomocy! :grin:
_________________
W NOCY WSZYSTKIE "KOTY" :) SĄ CZARNE :)
 
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2014, 20:42   

odepnij poduszkę, omomierz w rękę i mierzysz jaką rezystancję ma nabój w poduszce.

http://lmgtfy.com/?q=rezystor

przepłacasz ale jak chcesz - http://allegro.pl/listing...i&search_scope=

jak dobrze poszukasz w necie to gdzieś spotkałem się z "gotowcami" - rezystorem już przylutowanym do pasującej kostki - wystarczy wpiąć
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2014, 08:52   

Można też wyjąć żaróweczke z zegarów... :p :mrgreen:
 
 
felix77 
"TheCat"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 70
Skąd: nowy targ
Wysłany: 14-02-2014, 17:11   

Dzięki deejay :smile: zapuściłem sieci na ten rezystor :wink:
_________________
W NOCY WSZYSTKIE "KOTY" :) SĄ CZARNE :)
 
 
 
Pauka 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 19 Lis 2013
Posty: 20
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 30-03-2014, 14:36   

Mam zamontowaną homologowaną kierownicę sportową. Równiez świeciła mi się kontrolka poduszki powietrznej... Wystarczyło zdjąć panel i wyjąć żarówkę. Chwila roboty
_________________
Pauka :)
 
 
felix77 
"TheCat"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 70
Skąd: nowy targ
Wysłany: 30-03-2014, 22:56   

u mnie hula REZYSTOR :) więc partyzantka w postaci wykręcania żarówki nie jest konieczna no ale...nie ważne jak :) efekt się liczy :) Pozdrawiam :)
_________________
W NOCY WSZYSTKIE "KOTY" :) SĄ CZARNE :)
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-03-2014, 09:26   

A plusem rezystora jest ze pozostala cześć układu jest nadal sprawna
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo