Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
04-05-2014, 01:01
obroty + sprzeglo i jest ok dziwna sprawa
Autor Wiadomość
lostlast 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Berlin
Wysłany: 04-05-2014, 00:03   obroty + sprzeglo i jest ok dziwna sprawa

Ford Puma 16v 90ps silnik
mam mały problem myślałem ze dam rade ale się nie udało

obroty mi trochę warują tzn
jak wrzucam na jałowy bieg obroty idą powyżej 2tys jak wcisnę sprzęgło spadają na du
jak stoję na czerwonym świetle albo parkuje i wybije bieg muszę ponownie wcisnąć
sprzęgło żeby obroty spadły, a jak jadę na jałowym biegu muszę co rusz wciskać sprzęgło żeby obroty spadały jak na filmie widać

http://youtu.be/VPk_GOrjDLw

poprawiony link
_________________

Ostatnio zmieniony przez lostlast 04-05-2014, 12:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 04-05-2014, 09:42   

Link do filmu co prawda nie działa ale po objawach to zawór bocznikowy wolnych obrotów czyli tzw. silnik krokowy. Wykręć, umyj w benzynie, załóż na nowo i zrób reset oraz samoadaptację komputera. Jak nie pomoże to wymień na nowy.

Tylko proszę nie pytaj jak zrobić reset, jest szukajka od tego :P
 
 
lostlast 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Berlin
Wysłany: 04-05-2014, 12:36   

silnik krokowy nowy przepustnic wyczyszczona reset już robiłem
nawet obd sprawdzone feler P117 (P1117 ECT sensor intermittent Click Here for help diagnosing coolant sensor faults P1117 Czujnik ECT przerywanego Kliknij tutaj, aby uzyskać pomoc diagnozowania usterek czujnika chłodziwa)

ten bocznikowy co to albo gdzie jest ???


a ta samo adaptacja compa jak się robi ???

film poprawiłem już działa
_________________

Ostatnio zmieniony przez Gaydek 05-05-2014, 15:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 04-05-2014, 16:50   

Dukes Ci przecież napisał , że zawór bocznikowy w pumie to tak zwany inaczej silniczek krokowy.

BTW ja mając takie objawy jak Ty, miałam "walnięty" czujnik położenia przepustnicy, czujnik powietrza zasysanego w kolektorze ssącym + wymieniony był przepływomierz bo też komp coś w nim pokazywał.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
lostlast 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 24
Skąd: Berlin
Wysłany: 04-05-2014, 18:20   

tak napisał ale mój czujnik krokowy jest nowy
i co by miała przepustnica tzn czujnik
z wiazane ze jak wcisnę sprzęgło obroty idą na du
wogle zaczęło się od tego ze jak dojeżdżałem do ampli jak auto stanęło to obroty zeszły na du jak auto stanęło i już się nie poruszało

[ Dodano: 07-09-2014, 11:20 ]
ok wina była gdzie indziej wężyk pod kolektorem był popsuty miał wszędzie wciśnięte dziury jak by się zassał było głośno słychać syczenie powietrza
po wymianie było super żadnych dolegliwości jak nowy :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez Gaydek 05-05-2014, 15:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo