Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
Wysłany: 28-05-2014, 14:25
Hadzi, powodzenia
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
kozii [Usunięty]
Wysłany: 28-05-2014, 14:38
Wzór wzorem ale jakie parametry mają te koła? Ile J i jakie ET napisz.
Dystans co wyżej pokazali byłbym najtańszym sposobem. ( można kupić taniej )
Przede wszystkim musiałbyś wymienić szpilki na dłuższe.
Chciałbym zwrócić uwagę, że felga, która ma 5 otworów będzie się trzymała tylko na 4.
Aha! Ktoś wyżej pisał, że jest duży wybór z kołami na 4x108. Szkoda, że ja tego nie widzę.
deejay [Usunięty]
Wysłany: 28-05-2014, 15:00
kozii napisał/a:
Przede wszystkim musiałbyś wymienić szpilki na dłuższe
- dlaczego szpilki na dłuższe?? przykręcasz dystans do piasty/bębna do oryginalnych szpilek, a dystans ma swoje szpilki do przykręcenia felgi
kozii napisał/a:
Chciałbym zwrócić uwagę, że felga, która ma 5 otworów będzie się trzymała tylko na 4
- ciekawa teoria myślałem że będzie się trzymać na pięciu
Bardziej bałbym się o wytrzymałość materiału samego dystansu na pęknięcie/wyrwanie z niego szpilek przy działaniu dużych sił czy mocnym uderzeniu kołem w dziurę lub krawężnik
Ostatnio zmieniony przez 28-05-2014, 15:10, w całości zmieniany 1 raz
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
Wysłany: 28-05-2014, 15:07
Rozmawiałem dziś z tokarzem u mnie w pracy i powiedział że co do takich dystansów to zbytnio by temu nie ufał właśnie z takich powodów jak pisze deejay jedynie przerabiać zawias i hamulce z czegoś konkretnego np. z Foczki
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
kozii [Usunięty]
Wysłany: 28-05-2014, 16:41
deejay, w sumie masz rację. Dystans przykręcany na piastę byłby lepszy. Czyli szpilek nie trzeba wymieniać. Co do dziur to trzeba uważać, a o krawężnikach nie wspomnę bo trzeba je omijać po prostu.
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 28-05-2014, 17:31
deejay napisał/a:
bałbym się o wytrzymałość materiału samego dystansu na pęknięcie/wyrwanie z niego szpilek przy działaniu dużych sił czy mocnym uderzeniu kołem w dziurę lub krawężnik
No włąśnie. Dlatego nie jestem zwolennikiem dystansów i wolałbym inne rozwiązanie.
Gaydek napisał/a:
Nie robi się takich rzeczy
No weź... Uwielbiam Forda i BMW - to dla mnie dwie ulubione marki, więc "pozwól" mi miec coś z BMW w Pumie
kozii napisał/a:
Ile J i jakie ET napisz
Nie pamietam ale strasznie szerokie. Dokładając do tego niechciany dystans było by juz hardkorowo (prof.Miodek pozwala na spolszczenia), wiec błotniki trzeba było by przerobić na te w stylu FRP, co jest wykonalne tym bardziej ze bedzie Ania miała robiona całą blacharkę, wiec było by to przy okazji.
Pietia napisał/a:
przerabiać zawias i hamulce z czegoś konkretnego
Ciężki temat... Nie wiem, czy z czasem mi sie nie odwidzi
[ Dodano: 06-06-2014, 15:20 ]
Na forum Fiesty nie dowiedziałem się nic konkretnego.
Temat odkładamy na półkę.
Zahariash [Usunięty]
Wysłany: 06-06-2014, 20:34
Hadzi napisał/a:
Temat odkładamy na półkę.
Boże jak dobrze, że czuwasz nad Hadzim. Mniej Go w swojej opiece. Teraz się udało, a wiadomo co mu strzeli do łba jutro
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 07-06-2014, 03:53
Spadaj hehe, narazie kombinuje, bo kasy brak, robie plany na przyszlość, które moga sie nie raz zmienić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum