Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 07-06-2014, 10:27
Przełączanie się zasilania na gaz można dowolnie konfigurować. Konfigurowalne są temperatura silnika, obroty silnika, czas od uruchomienia.
Przykładowo można ustawić:
po 300 sekundach od startu bądź temperatura będzie większa niż 40*C
po osiągnięciu temperatury 40*C bądź przekroczeniu pułapu 3000 obrotów
po 120 sekundach i dopiero wtedy sprawdza temperaturę. Jeżeli nie ma żądanej temperatury to przełącza się w momencie osiągnięcia 40*C. Jeżeli silnik osiągnie wcześniej 40*C, to nie przełączy się wcześniej niż po 120 sek.
Od razu po odpaleniu bez względu na nic
Sprawdza temp silnika podczas odpalenia. Jeżeli w momencie odpalenia ma 40*C przechodzi od razu. W przeciwnym wypadku po uzyskanie 40*C.
Temperatura, obroty, czas są przykładowe. U mnie mogą to być:
Temp może to być dowolna temp w zakresie 20 - 90*C.
Obroty w zakresie 2000+
Czas dowolny.
Tak jest w mojej instalacji STAG 3 Plus.
Uwaga. Wtryskiwacze "Hana C" są bardzo dobre, ale niestety i bardzo awaryjne.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 243 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 03-07-2014, 22:30
Tak jeszcze apropos gazu, takie jedno pytanie mam do posiadaczy Pum z LPG Jakie mniej więcej macie spalanie? Bo wydaje mi się, że u mnie jest ono zbyt wysokie i nie wiem, co może być przyczyną, no chyba, że jest prawidłowe, to OK. Na początku jeżdżąc na gazie miałem ok 10l./100km. Ostatnio zauważyłem, że wynosi ono ok. 13-14l./100km. Jest to odpowiednie zużycie, czy jednak jest ono za wysokie i trzeba zlikwidować przyczynę? A ile Wasze Pumy spalają LPG?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum