Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 206 Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 12-03-2006, 14:07
W 1.7 termostat jest w korpusie na wejściu cieczy chłodzącej do bloku silnika, po przejściu przez chłodnicę. Trzeba ściągnąć pasek klinowy i odchylić alternator, inaczej ciężko dojść z kluczem.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 74 Skąd: Białystok
Wysłany: 19-12-2008, 08:21
Witam!
Podłącze sie do tematu.
Od ok tygodnia moze dwóch zauważyłem że silnik nie nagrzewa się. Jeżdze codziennie do pracy ok 12-13 km, jak zajade po firme to wskazówka temp. silnika jest na ok 80. Jadąc z powrotem jest to samo.
Wiem że to są małe odległości ale chyba przy takich temp. jakie są teraz bez problemu powienien się nagrzać. Czy to wina termostatu?
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 20-12-2008, 14:43
moze być tak ze terostat szybciej sie Tobie otwiera. Pamietam jak jeszcze pracowałem w sklepie motoryzacyjnym to do tego samego silnika byly dwa rodzaje termostatow, tzn z dwoma roznymi temp otwarcia - jeden mial wyzsza a drugi nizsza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum