interfejs diagnostyczny ELM 327 |
Autor |
Wiadomość |
pablix
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Lip 2013 Posty: 96 Skąd: Kąty Wrocławskie
|
Wysłany: 07-05-2014, 07:27
|
|
|
slawek535, faktycznie trochę źle zrozumiałem. Aczkolwiek moja wypowiedź też była z nutką "niestety" u mnie znajduje
Opoya - jak z każdą elektroniką niestety.. wszystko zależy od tego jak dokładnie chińskie rączki daną rzecz składały |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 10-05-2014, 14:16
|
|
|
pablix; przekonany twoim postem, kupiłem mini bluetecha..
i nawet mi zaczął z pumką gadać pierwsze łączenie ;
|
|
|
|
|
pablix
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Lip 2013 Posty: 96 Skąd: Kąty Wrocławskie
|
Wysłany: 12-05-2014, 08:15
|
|
|
Cieszę się, że Cię przekonałem
Do tego brakuje tylko ForScan i masz mały zestaw diagnostyczny, a i apką w telefonie czasem miło jest się pobawić |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 12-05-2014, 11:48
|
|
|
pablix; mam ForScana inne też .. na razie nie mam "time" na metodykę
ps. w Forscan wyskoczyło mi tylko PATS B1600 - ale wsiadam, odpalam, drzwi zamykam to się zbytnio na razie nie przejmuje |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-05-2014, 10:56
|
|
|
chyba taki blad jest u Ciebie, B1600 9600 PATS Ignition Key Transponder Signal is Not Received - Damaged Key or Non -PATS Key nie jest odbierany sygnał z transpondera kluczyka - uszkodzony kluczyk lub niewłaściwy (bez PATS). Zresetuj i popatrz czy sie powtorzy. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 13-11-2014, 21:43
|
|
|
Kupiłem interfejs ELM327 Bluetooth, który niby obsługuje wszystkie protokoły jak również PWM J1850 i PWM i lipa. Torque nie umie połączyć się z komputerem w aucie. Inne programy też nie radzą sobie. |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 14-11-2014, 08:09
|
|
|
Puman ; używam coś takiego i nie mam problemów ani z ForScan'em ani Torque. Zacznij od bezpieczników |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 15-11-2014, 00:00
|
|
|
Ja tak samo jakleman, zero problemów. |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 15-11-2014, 11:41
|
|
|
Bezpieczniki sprawdzone. Interfejs sprawdzony w Fordzie Transicie i Oplu Astrze - działa z Torque bez problemu, udało się nawet błędy skasować. Interfejs nie działa w Pumie i Lanci Lybra. Sprawdzę jeszcze jak programy na PC się spiszą. |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2014, 11:56
|
|
|
próbowałeś w innej pumie? |
|
|
|
|
jahty
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Thistle
Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 352 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-11-2014, 17:33
|
|
|
U mnie jest podobny problem z interfejsem. Mam dwie wersje na kabel USB i Bluetooth i to samo nie widzi żaden program. Faktycznie trzeba by w innej pumie kiedyś spróbować |
_________________
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-11-2014, 18:57
|
|
|
Sprawdźcie, czy złącze w samochodze ma zasilanie. Po włączeniu zapłonu oczywiście.
Mam skaner (jako osobne urządzenie, bez konieczności podłączania komputera zewnętrznego), ale także łączę laptop z autem i przez BT i kablem. Zasadniczo nie ma problemu, choć miałam przypadek, gdy złącze w aucie nie dawało zasilania, wtedy z połączenia "nici".
Sprawdzone głównie w Pumach i Cougarach, ale oczywiście w Focusach też. I paru innych autach. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 15-11-2014, 19:26
|
|
|
Może się przyda do Opoya'owego sprawdzania i szukania
z TIS'a
|
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 21-12-2014, 11:49
|
|
|
Zakupiłem drugi inny interfejs i to samo, nie chce się połączyć z komputerem. Zasilanie ma bo diody świecą. W innych samochodach działa. |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 22-12-2014, 14:06
|
|
|
Puman; jak już masz dwa sprawne interfejsy i nie działają, to pozostało ci kupić .. nową pumkę, coby je podłączyć
A całkiem poważnie, ja bym się nie poddał! Jak masz pewność że masz zasilanie i masę, to może któryś z kabi łączących ma gdzieś przerwę ? Podaj rocznik Twojej 1.6 pumki. Coś tam w TIS'e widziałem, że są różnice w "pinach" kostkowych. |
|
|
|
|
|