Problem z otwieraniem drzwi i bagażnika. |
Autor |
Wiadomość |
franekqwerty
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 61 Skąd: tu i tam
|
Wysłany: 29-07-2013, 16:28
|
|
|
Właśnie padł mi akumulator. Wciąż jest napięcie dla kontrolek, radia i na centralny zamek, ale nie odpala silnik. Skutek używania nawiewu, radia i świateł przy wyłączonym silniku Chcę wziąść akumulator do domu i naładować go, co zapewnie potrwa ze 8-12 godzin. Czy Pumę po wyjęciu akumulatora, a co za tym idzie - bez centralnego zamka, można normalnie zamknąć kluczykiem? |
|
|
|
|
zygiboos
Obecnie: ST220 i Cougar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
|
Wysłany: 29-07-2013, 18:22
|
|
|
Tak, bez problemu, z każdej strony z osobna. Próbowałem już
PS. Otworzyć też się da |
_________________
Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6 |
|
|
|
|
pawel4111
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączył: 11 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 16-04-2015, 12:44
|
|
|
rapart napisał/a: | zac93, moim zdaniem to najprostszy sposób My daliśmy chyba... 68 zł? z wysyłką. Montaż jest banalnie prosty. | hej postanowiłem również zamontować sterowanie centralnym zamkiem przez pilota bo go nie mam zakupiłem oczywiście sterownik a teraz poszukuje informacji jak to zamontować tak by zamykając również mrygnely kierunki byłbym bardzo wdzięczny za dokładne opisanie jak i co zrobić krok po kroku z góry wielkie dzięki |
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 16-04-2015, 13:03
|
|
|
pawel4111 napisał/a: | mrygnely | mrugnęły
pawel4111 napisał/a: | dokładne opisanie jak i co zrobić krok po kroku z góry wielkie dzięki |
Kolega jak potrzebujesz takich szczegółów to lepiej nie zabieraj się za taką robotę bo tylko problemów sobie narobisz. A tak BTW instrukcji do sterownika nie dodali? |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
pawel4111
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączył: 11 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 16-04-2015, 13:57
|
|
|
chodzi mi o to pod jakie kable ( jaki kolor ) się mogę podpiąć i gdzie najlepiej dać centrale |
|
|
|
|
maxipalia
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Colorado Red
Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Banino
|
Wysłany: 20-10-2016, 11:04
|
|
|
Wiem że odgrzewam kotleta, ale mam poważny problem...
U mnie żaden zamek nie działa (została tylko stacyjka
Wykręciłem zamek bagażnika, rozebrałem najdalej jak mogłem i próbowałem:
myjka ultradźwiękowa 50W,
myjka ultradźwiękowa 500W
moczenie w: nafcie, ropie, bęzynie i WD40
bez skutku
potrzebuje zakupić zamki żeby mieć choć jeden sprawny (już raz musiałem szybę usunąć żeby dostać się do środka i naładować aku)
I tu moja prośba ... doradcie, czy pasują zamki od jakiegoś innego forda ?
a może macie pomysł gdzie można zakupić zamki do pumy (w rozsądnej cenie)
pozdrawiam |
_________________ Dopiero gdy komar usiądzie ci na jajka, doświadczysz że przemoc nie jest dobrym rozwiązaniem. |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 20-10-2016, 18:33
|
|
|
Spróbuj wyjąć samą wkładkę z zamka, następnie powyciągać i przeczyścić zapadki. Tylko trzeba być bardzo ostrożnym i precyzyjnym bo jeśli pomylisz kolejność czy nawet obrócisz zapadkę to kluczyk nie będzie pasował Nie wiem tylko czy w fordowskich zamkach są klasyczne zapadki bo kluczyk ma inną konstrukcję ale myślę, że warto spróbować |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
|
|
|
|
maxipalia
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Colorado Red
Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Banino
|
Wysłany: 26-10-2016, 21:11
|
|
|
Dukes napisał/a: | Spróbuj wyjąć samą wkładkę z zamka, następnie powyciągać i przeczyścić zapadki. Tylko trzeba być bardzo ostrożnym i precyzyjnym bo jeśli pomylisz kolejność czy nawet obrócisz zapadkę to kluczyk nie będzie pasował Nie wiem tylko czy w fordowskich zamkach są klasyczne zapadki bo kluczyk ma inną konstrukcję ale myślę, że warto spróbować |
Jak napisałem wcześniej próbowałem ... rozłożyłem najbardziej jak mogłem, ale sama wkładka jest zacięta i nie mogę jej wyjąć z korpusu no i myjki itp nie pomogły |
_________________ Dopiero gdy komar usiądzie ci na jajka, doświadczysz że przemoc nie jest dobrym rozwiązaniem. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|