Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty
Autor Wiadomość
pumalovers 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Thistle
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2016, 00:22   Falujące obroty

Cześć !

ostatnio borykam się z problemem falujących wolnych obrotów. Mianowicie po zapaleniu silnika obroty falują od 1000 do 1500, po naciśnięciu sprzęgła wszystko wraca do normy i znów jest 900 - jak puszczę zaczyna się falowanie.

Przepustnica, przełpływomierz i zawór bocznikowy bardzo dobrze wyczyszczone. Świece wymienione, kable są ok.
Sprawdzałem również rurkę od odpowietrzenia skrzyni korbowej i jest jak najbardziej szczelna. Wszystkie rurki podciśnienia również. Był problem z taką zaślebką na przepustnicy (sparciała), ale również naprawiłem.

Czy macie jakieś pomysły? Myślicie że do wymiany zawór bocznikowy? Jeżeli tak to dlaczego po naciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 900 i silnik pracuje niezmiernie równo?

będę wdzięczy za jakiekolwiek wskazówki, dzięki ! :)
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 22-11-2016, 16:44   

Zobacz czujniki przy pedałach czy są na miejscu
 
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 22-11-2016, 20:00   

^^^


a tak pumalovers, poza --> TYM --> WITAM :razz:
 
 
pumalovers 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Thistle
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-11-2016, 10:52   

Dziękuję bardzo za odpowiedź i przepraszam za brak powitania ogólnego.

Oczywiście czujniki sprawdziłem i są na miejscu. Aczkolwiek nie wiem czy działają po prawnie. Po wciśnieciu sprzęgła wszystko działa idealnie tak jak powinno czyli obroty 900 i silnik pracuje nadzwyczjanie równo.

Myślę, że jakby zawór bocznikowy był padnięty to pomimo wciśnięcia sprzęgła samochód nadal pracowałby nierówno prawda?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo