Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 16:50
Koło zapasowe czy....
Autor Wiadomość
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-07-2006, 13:42   Koło zapasowe czy....

Chcąc zredukowac mase pumki chce wyjąć na stałe zapasówke. Zawsze to z kilkanaście kilo mniej. Teraz pytanie czy zamiast zapasówki włożyc dojazdowke (troche mija sie to z celem) czy moze mieć dojazdowke s prayu --------> dojazdówka w sprayu
Prosze o opinie
_________________
Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
Ostatnio zmieniony przez Opoya 20-08-2006, 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23-07-2006, 16:20   

dojazdówka w sprayu ma jedna wade tylko wulkanizator bedzie klnol jak bedzie latal opone.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Bankowy 


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 206
Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 23-07-2006, 17:06   

Zgadzam się z przedmówcą.
Pytanie podstawowe - po co chcesz zmniejszyć masę auta?
1. Żeby mieć mniejsze spalanie - bez sensu. W codziennej eksploatacji efekt będzie niezauważalny.
2. Bierzesz udział w zawodach sportowych - to proste, wyrzucasz koło, a w razie awarii liczysz na serwis, więc spray nie jest Ci potrzebny.
3. Masz butle gazu w miejsce zapasówki i nie chcesz zagracać bagażnika - jak Ci to przeszkadza, jeździj bez. Prawdopobieństwo złapania kapcia jest niewielkie, bo kiedy ostatni raz Ci się to przytrafiło? (można na ten temat zrobić ankietę, hihi). Mi ostatnio jakieś 4 lata temu. Więc w razie potrzeby ten jeden raz można poczekać, aż ktoś pomoże i dowiezie zapas, albo coś innego wykombinować.
Pozdrawiam!
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-07-2006, 22:51   

Bankowy chodzi o to aby pumka miała mniej balastu a zapasówka wazy 16,5 kg wiec zawsze cos. Jesli chodzi o łapanie kapci to od 6 lat nigdy nie zlapalem kapcia ale zawsze moze sie przydarzyc wiec trzeba miec zabezpieczenie w sprayu. Nawet jak chce sie przebite kolo sciagnąć to czasami nie da rady bo sie zapiekają do bebnów i wtedy tylko z buta trzeba pociagnac aluskom dlatego wole spray (mam nadzieje ze sprawdzi sie jakby co).
A w miescie jak to w miescie zawsze sie znajdzie jakis napaleniec i chce scignac sie z pumka to zawsze mniej o 16,5kg i lepszy start w pumie.
_________________
Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
 
 
 
PUMAFan 
Matiasz


Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 317
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-07-2006, 08:59   

ja też mam spray i wcale nie narzekam, zima zeszło powietrze bo felgę skrzywiłem i wtedy spray mnie uratował
_________________

 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-07-2006, 09:14   

też ostatnio myślałem nad wywaleniem zapasówki...tak jak mówi Chapter- zawsze to te pare kilo mniej :)
 
 
 
Natali 


Dołączyła: 19 Gru 2005
Posty: 282
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 25-07-2006, 23:39   

Ten środek wżera się sie w oponę i jest praktycznie do wyrzucenia po jego użyciu
_________________
POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r

Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo