Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
Wysłany: 21-08-2006, 18:17 Koni sport (żółte) - regulacja
Zakupiłem uzywane amorki koni sport z regulowaną siłą tłumienia. Przednie regulują się bardzo łatwo - pokrętłem natomiast moje pytanko brzmi tak: jak reguluje sie tylne amorki ??? tam juz takiego pokrętła nie ma, a moze nie reguluje sie ???
ponizej zamieszcze zdjecia amorkow i instrukcje.
Jesli ktos wie cos na ten temat niech pisze...
Zdjecia:
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 22-08-2006, 04:02, w całości zmieniany 9 razy
Daredevil
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 02 Sie 2006 Posty: 21 Skąd: Katowice
Wysłany: 21-08-2006, 23:14
Mam dokładnie takie same, więc sprawdzę jak z tym sprawa wygląda bo szczerze mówiąc nie miałem na to jeszcze czasu.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
Wysłany: 22-08-2006, 17:59
Już wiem jak reguluje się tylne amorki, wiec tak: należy wcisnąć tłok na maxa i lekko przekręcić w lewo abyc coś tam zaskoczylo jak zaskoczy kręci sie w prawo tyle ile się chce.
Jak narazie mam siłe tłumienia rozkręconą na maxa i może ktos umie doradzić jak wyregulować sobie amorki przed montażem. Powiem tylko że przednie można regulowac nawet na aucie ale tylne tylko przed zamontowaniem.
Jaka siłe tłumienia ustawić małą - średnią - dużą ???
Od standardowych amorków koni sa duzo twardsze wiec może warto siłe tłumienia w tylnych amorkach tylko lekko dokręcić ???
[ Dodano: 2006-08-25, 19:31 ]
Koni sport on board. Teraz jazda na takich amorkach i sprezynach apex to super jazda a nie jak poprzednio apexy + motorcrafty . Jedynie co mnie zmartwiło to to ze tyłek pumy zadarł sie do góry i nie wiem czemu hmmmm
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
KriSSo [Usunięty]
Wysłany: 25-08-2006, 19:07
Myślę, że jak ustawisz sobie na semi soft (czyli w połowie regulacji), to będziesz miał w miarę dobry komfort. Nie ma raczej sensu ustawiać tyłu na beton.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum